برگزاری ۵۰ گفتمان دینی ویژه دهه فجر در مدارس خراسان شمالی
کد خبر: 3466631
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

برگزاری ۵۰ گفتمان دینی ویژه دهه فجر در مدارس خراسان شمالی

گروه سیاسی: مسئول گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری ۵۰ گفتمان دینی در ایام مبارک دهه فجر در مدارس، مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری استان خبر داد.

سیدناصر حسینی، مسئول گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جشن‌های دهه فجر و به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی به‌ویژه قشر دانش آموز، تبلیغات اسلامی خراسان شمالی  اقدام به برگزاری بیش از ۵۰ گفتمان دینی خواهد کرد.
وی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، بیداری اسلامی، ولایت فقیه، نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نقش انقلاب اسلامی ایران در بیداری اسلامی و نقش جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را از جمله موضوعات این گفتمان‌ها ذکر کرد.
حسینی ، هدف از برگزاری این گفتمان‌ها را آگاه‌سازی نسل جوان از چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایجاد فرصت پرسش و پاسخ در میان مخاطبان، دانست و افزود:  در این ایام از اساتید بومی و غیربومی دعوت خواهد شد.
وی در ادامه گفت: از وظایف ما در این دهه مبارک تقویت روحیه خودباوری در بین نسل کنونی است که با تکیه بر این نیروی عظیم بتوانیم شاهد پیشرفت‌های فرهنگی و اقتصادی باشیم.
captcha