بهره‌مندی بیش از 11 هزار نفر از مددجویان فارس از وام‌ قرضه‌الحسنه کمیته امداد
کد خبر: 3468806
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

بهره‌مندی بیش از 11 هزار نفر از مددجویان فارس از وام‌ قرضه‌الحسنه کمیته امداد

گروه اجتماعی: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امدادامام خمینی(ره) استان فارس گفت: در 9 ماهه امسال یازده هزار و دویست و 83 نفر مددجو از وام قرض‌الحسنه کمیته امداد امام خمینی استان فارس بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان فارس، عباس شکری گفت: در 9 ماهه امسال یازده هزار و دویست و 83 نفر مددجو از وام قرض‌الحسنه کمیته امداد امام خمینی استان فارس بهره‌مند شدند.
وی اظهار کرد: این وام به مبلغ 147میلیاردو 680 میلیون ریال در قالب وام کارانگیزی، کارگشایی ،وام محکومین نیازمند و مسکن غیر زیر پوشش به نیازمندان پرداخت شده که در این میان افر اد خیراندیشی بوده اندکه اقدام به باز پرداخت وام نیازمندان  کرده و در این امر خیر سهیم شده اند .
شکری خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های کمیته امداد استان حفظ  عزت نفس خانواده های زیر پوشش به منظور استفاده بهینه سایر نیازمندان از این منابع و توسعه پرداخت‌ها به صورت وامهای قرض‌الحسنه نسبت به بلا عوض بودن این وام با توجه به کمبود اعتبارات مرکز است.
وی افزود: با توجه به این موضوع از افراد خیر استان دعوت می‌شود در این امر مهم سهیم شده و این نهاد نیز آماده دریافت هر گونه کمک در این زمینه است.
captcha