بررسی آئین‌نامه شورای توسعه فرهنگ قرآنی و شرح وظایف هیئت 9 نفره
کد خبر: 3468945
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۱
طی جلسه فردا صورت می‌گیرد؛

بررسی آئین‌نامه شورای توسعه فرهنگ قرآنی و شرح وظایف هیئت 9 نفره

گروه فعالیت‌های قرآنی: در بیست و هشتمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که فردا، سوم بهمن‌ماه برگزار می‌شود، موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیست و هشتمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی روز ‌شنبه، سوم بهمن‌ماه، از ساعت 13 تا 15 در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی واقع در ساختمان خیابان طالقانی تشكيل مي‌شود.
در این جلسه که قرار است با حضور رئیس شورا و وزرای عضو برگزار شود، موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد که از جمله آنها می‌توان به رسیدگی به شرح وظایف هیئت 9 نفره رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت اشاره کرد.
همچنین بحث اصلاحات آئین‌نامه شورای توسعه فرهنگ قرآنی یکی دیگری از مباحثی است که در بیست و هشتمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بررسی طرح تلاوت روزانه یک صفحه از قرآن کریم از دیگر دستور کارهای این جلسه است.
بر اساس این گزارش در این جلسه موضوعات دیگری نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت اما موضوعات اصلی سه موضوع مطرح شده در بالا است.
یادآور می‌شود جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی هر دو ماه یک بار با حضور اکثریت مطلق اعضاء رسمیت یافته و در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.
captcha