خادمان قرآن بدون حضور رئیس جمهور تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3470248
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

خادمان قرآن بدون حضور رئیس جمهور تجلیل می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم تجلیل از خادمان قرآن که قرار بود در ماه مبارک رمضان امسال برگزار شود بهمن‌ماه و بدون حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ عباس نظری، مدیرکل هماهنگی و ارتباطات معاونت قرآن و عترت از برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآنی در ٢٥ بهمن‌ماه با حضور وزیر ارشاد خبر داد.
نظری که در جلسه هماهنگی و ارتباطات معاونت قرآن و عترت سخن می‌گفت از برگزاری مراسم تجلیل خادمان قرآن ٢٥ بهمن‌ماه با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت خبر داد و گفت: این مراسم راس ساعت ٩ صبح و با حضور جامعه قرآنی کشور، مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: علاوه بر مراسم تجلیل از خادمان قرآنی کشور همچنین برگزیدگان سیزدهمین و چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت و طرح قرآنی تسنیم و طرح تلاوت نور تقدیر می‌شود.
نظری افزود: ٢٦ بهمن ماه نیز در حاشیه این مراسم همایش کارشناسان، معاونان قرآنی سراسر کشور با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم هر سال و در نمایشگاه قرآن با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، امسال نیز قرار بود این همایش با حضور رئیس جمهور برگزار شود که به دلیل نبود زمان کافی تا این لحظه به تعویق افتاده بود.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۷
0
1
ممنونم واقعا خوب اموزنده بود
یکی از بچه ها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۸
0
1
ببخشید دقیقاً چه چیزی آموزنده بود؟
غریب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۰:۱۴
0
3
اگر تجلیل از موسیقی و تئاتر و سینما(که البته به اندازه خود ارزش دارد) بود حتما وقت داشتند. و شاید اگر نزدیک انتخابات بود اوضاع فرق می کرد. خوب قرآن است و غربت در دیار سیاسیون
captcha