محفل انس با قرآن در دژبان آجا برگزار شد
کد خبر: 3470526
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

محفل انس با قرآن در دژبان آجا برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن کریم صبح امروز، ششم بهمن‌ماه در دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محفل انس با قرآن کریم صبح امروز، ششم بهمن‌ماه با تلاوت مهدی عادلی و یونس عرب‌جزی از قراء بین‌المللی و ممتاز کشورمان در جمع کارکنان، فرماندهان و مسئولان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
محفل انس با قرآن کریم در دژبان آجا برگزار شد
این مراسم معنوی با هم‌خوانی گروه تواشیح فجر همراه بود و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی‌تبار، رئیس عقیدتی ـ سیاسی دژبان کل ارتش به سخنرانی پرداخت و در رابطه با عظمت قرآن گفت: برگزاری محفل­‌های انس با قرآن کریم و قرائت آیات ملکوتی و نورانی این معجزه جاودان نبی مکرم اسلام(ص) توسط قاریان و حافظان، زینت‌بخش محافل و مساجد این کشورهای اسلامی شده است.
وی با اشاره به ویژگی‌های قرآن، افزود: آیات قرآن دارای شیرینی و حلاوتی است که خواندن مکرر و تفکر در آن آیات الهی، زنگار را از قلب انسان بیرون می‌کند و روح و روان انسان را جلا و روشنی می‌بخشد.
محفل انس با قرآن کریم در دژبان آجا برگزار شد

سلیمانی‌تبار اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلام، قرآن جایگاه ویژه‌ای دارد به گونه‌ای که شاهدیم همواره در سطح نیروهای مسلح جوانان غیور و توانمند در زمینه‌های قرآنی می‌درخشند.
وی با اشاره به وحدت‌گرایی دین اسلام و قرآن، افزود: در آیه «اِعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّه جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا» به صراحت اعلام شده که مسلمانان باید وحدت‌گرا باشند و اهداف خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که به این مسئله آسیب وارد نکنند.

محفل انس با قرآن کریم در دژبان آجا برگزار شد

رئیس عقیدتی ـ سیاسی دژبان کل ارتش یادآور شد: جوانان باید قرآن‌شناس باشند و زمینه‌های پیشرفت خود را در آن کتاب، دنبال کنند چراکه حقیقت تعالی بشر در آیات نورانی قرآن ذکر شده است، امیدست که همه ما تحت تعالیم قرآن و این آیات نورانی به سمت سعادت و کمال انسانیت حرکت کنیم.

captcha