کتاب «فتاح» چاپ و منتشر شد/ مراسم رونمایی در تهران
کد خبر: 3471879
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
اسلامی؛

کتاب «فتاح» چاپ و منتشر شد/ مراسم رونمایی در تهران

گروه اجتماعی: سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از چاپ و انتشار کتاب«فتاح»، خاطرات یکی از آزادگان دفاع مقدس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، شریف اسلامی، سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 11 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران از چاپ و انتشار کتاب«فتاح»، خاطرات یکی از آزادگان دفاع مقدس استان خبر داد.
وی با بیان اینکه این کتاب خاطرات دکتر فتاح محمدی، آزاده هم‌استانی از زندان‌های بعثی است که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده، بیان کرد: این کتاب توسط میترا رفیعی، مسئول واحد مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری استان گردآوری و تدوین شده است.
سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این کتاب، در جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری که در مهرماه سال‌جاری در اصفهان برگزار شد، در بخش کتاب‌های تدوینی دفاع مقدس جایزه دوم جشنواره را کسب کرد.
اسلامی با بیان اینکه کتاب فتاح در قطع رقعی و در ۳۵۳ صفحه با تیراژ۲۵۰۰ نسخه توسط انتشارات سوره مهر چاپ شده، افزود: مراسم رونمایی این کتاب در ایام دهه فجر با حضور مسئولین کشوری در تهران برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این کتاب همچنین در نمایشگاه استانی کتاب که از ۱۲ تا ۱۹ بهمن در یاسوج برگزار خواهد شد، عرضه می‌شود،  ابراز کرد: کتاب فتاح پس از کتاب پایی که جاماند، دومین کتاب ملی این استان با موضوع خاطرات آزادگان دفاع مقدس است که توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.
یادآور می‌شود، کتاب «فتاح» درباره دوران اسارت آزاده دفاع مقدس، دکتر فتاح محمدی است که از ۱۵ سالگی به جبهه‌های جنگ رفت، او در ۱۰ کیلومتری بصره به اسارت نیروهای بعثی درآمد و به مدت ۹۹ ماه و ۱۳ روز در اسارت ماند. فتاح در آن سال‌ها عضوی از گروهی مخفی به رهبری مرحوم حاج علی‌اکبر ابوترابی(ره) بود که به فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و ... در میان اسرا می‌پرداخت.
captcha