نسخه قرآن دست‌نویس در انتظار خیرین
کد خبر: 3472092
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
با هدف کمک به بیماران سرطانی به نگارش درآمد؛

نسخه قرآن دست‌نویس در انتظار خیرین

گروه فعالیت‌های قرآنی: جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران، کتابت قرآن کریم را با هدف کمک به بیماران بی‌بضاعت سرطانی به پایان رساندند و در انتظار خیّری هستند تا این نسخه را خریداری کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، 604 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران با هدف کمک و حمایت از بیماران بی‌بضاعت سرطانی، کتابت یک جلد کلام‌الله مجید را به همراه نگارش ترجمه آیات به پایان رسانده‌اند.
نسخه قرآن با هدف کمک به بیماران سرطانی در انتظار خیرین
براساس این گزارش، برای نوشتن هر صفحه از این قرآن به دست دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی،‌ آداب قرائت قرآن به همراه قرائت یک دعای فرج به نیت سلامتی و ظهور امام زمان(عج) رعایت شده است.
دانشجویانی که کتابت این قرآن را انجام داده‌اند، اعضای کانون طلوع نهاد مقام معظم رهبری هستند که تصمیم دارند در ازای اهدای این قرآن ارزنده به یکی از نیکوکاران، اقدام مؤثری در حمایت مالی بیماران بی‌بضاعت سرطانی انجام دهند.
نسخه قرآن با هدف کمک به بیماران سرطانی در انتظار خیرین
بنابراین گزارش، تمام اوراق این قرآن با خودکار مشکی و بر روی کاغذهای گلاسه ابروباد با قطع A4 همراه با ترجمه فارسی به رشته تحریر در آمده است. دانشجویان شرکت‌کننده در این طرح، هم‌اکنون به دنبال یک خیر برای فروش این نسخه هستند.
نسخه قرآن با هدف کمک به بیماران سرطانی در انتظار خیرین
گزارش ایکنا حاکی است، مراسم رونمایی از این قرآن 22 آذرماه با حضور «سیدعلی ضیا» مجری سیما و سخنرانی محمد بریایی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و نیز «حنانه خلفی»، حافظ کل قرآن کریم در این مراسم، محفوظات خود را ارائه کرد.
خبرنگار: معصومه رستمی
captcha