بصيرت مردم انقلابی ايران مانع نفوذ دشمن می‌شود
کد خبر: 3472139
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
حجت‌الاسلام شکریان:

بصيرت مردم انقلابی ايران مانع نفوذ دشمن می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: مدير كل اداره تبليغات اسلامی مازندران در حاشیه همایش بصیرت و تجلی اراده که در شهرستان سیمرغ برگزار شد، گفت: بصيرت مردم انقلابی ايران مانع نفوذ دشمن می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام ناصر شكریان،  مدیر كل اداره تبلیغات اسلامی مازندران در حاشیه همایش بصیرت و تجلی اراده  که در شهرستان سیمرغ برگزارشد، ضمن تبریك فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و با گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با اشاره به این مطلب كه آمریكا قبل از انقلاب در ابعاد مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی و ... در ایران نفوذ داشت گفت: با توجه به پیروزی انقلاب اسلامی و قطع رابطه آمریكا با ایران، راه نفوذ آمریكا به ایران بسته شد اما آن ها دست بردار نبودند و از هر طریق توطئه‌های مختلفی را جهت نفوذ به انقلاب اسلامی وارد كردند كه می توان به نفوذ از طریق جنگ ، محاصره و ورود اشخاص مختلف به انقلاب را نام برد كه هر بار با هوشیاری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری این نفوذ ها با شكست روبه رو شد.
مدیركل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: اخیرا نیز مقام معظم رهبری در بحث برجام دیدگاهش این بوده است كه نباید برجام با نفوذ همراه باشد ، ایشان تاکید داشتند كه مبادا از طریق همكاری تجاری نفوذ انجام پذیرد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات و نفوذ در مجلس تصریح كرد: اگر موریانه در مجلس نفوذ كند ممكن است به نابودی مجلس منجر شود و در این راستا مردم باید مراقب اوضاع باشند تا این كه افرادی كه دلشان با آمریكا است به مجلس نفوذ نكنند.
شكریان به موضوع بصیرت اشاره کرد و ادامه داد : بصیرت و هشیاری مردم در زمان وقوع فتنه 88   باعث شد كه توطئه دشمن درجا خنثی شود،  این بصیرت باید همیشه همراه مردم انقلابی ایران باشد تا این كه دشمن نتواند نفوذ در مسائل سیاسی ، اجتماعی و ... را داشته باشد .
این مسئول فرهنگی با اشاره به این مطلب كه بصیرت در هر عرصه و زمان  لازم است خاطر نشان كرد:  زمانی كه در عصر غیبت صاحب الزمان زیارت آل یاسین را می خوانیم از خداوند طلب بصیرت داشته باشیم تا همانند مسلمانانی كه از بی بصیرتی  فریب سر نیزه كردن قرآن توسط عمروعاص را خوردند، نشویم.
شكریان به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره كرد و یاد آور شد: حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن طبق سنوات گذشته بیانگر ماندگاری و الهی بودن انقلاب اسلامی ایران است، امیدوارم كه بار دیگر با حضوری با شكوه در راهپیمایی 22 بهمن پیمانی مجدد با آرمان های انقلاب نیز تداوم انقلاب مستحكم تر شود.
وی به فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در دهه فجر اشاره و اظهار کرد: از جمله فعالیت‌های قرآنی در سطح استان می‌توان به برنامه شاخص قرآنی با حضور 500 نفر از مربیان قرآنی از مركز قرانی استان، برگزاری دوره مهارت‌های زندگی قرآنی با حضور استاد سید محسن خدام حسینی ار اساتید قرآنی كشور در شهرستان قائم شهر برگزار می‌شود؛ از دیگر برنامه های دهه فجر برگزاری گفتمان انقلاب را در جمع هیئات مذهبی ، مداحان ، مبلغات و مربیان قرآنی با حضور شخصیت های برجسته كشوری ، گفتمان انقلاب از زبان طلاب خارجی و اعزام آنان به مدارس استان ، برنامه ریزی راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌های اداره كل تبلیغات اسلامی استان مازندران است.
وی به بحث انتخابات و نزدیك شدن آن پرداخت و اذعان کرد: مردم همیشه در صحنه ما با هشیاری تمام نقشه دشمنان را كه  قصد خلوت کردن صفوف انتخابات را دارند خنثی كرده و با حضور گسترده خود بار دیگر مشت محكمی را بر دهان یاوه‌گویان استكبار بزنند.
شكریان در پایان از مردم  همیشه درسنگر خواست تا با حضور حداكثری خود به عنوان یك ایرانی برای اقتدار انقلاب اسلامی روز هفتم اسفند ماه بر سر صندوق های رأی حاضر شوند تا این كه بتوانند باعث تقویت نظام در عرصه جهانی باشند.      
حمیدرضا گل محمدی تواندشتی


captcha