همایش «هیئات مذهبی، طلایه داران انقلاب» برگزار می‌شود
کد خبر: 3472943
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶

همایش «هیئات مذهبی، طلایه داران انقلاب» برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبا: رییس شورای هیئات مذهبی آران و بیدگل گفت: به مناسبت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همایش هیئات مذهبی، طلایه داران انقلاب با تجلیل از هیئات مذهبی آران و بیدگل برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به مناسبت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همایش «هیئات مذهبی، طلایه داران انقلاب» با تجلیل از هیئات مذهبی آران و بیدگل برگزار می‌شود.

رییس شورای هیئات مذهبی آران و بیدگل با اعلام این خبر افزود: این همایش در راستای فعالیت های کمیته قرآن و تشکل های اسلامی، به همت شورای هیئات مذهبی، شنبه 17 بهمن ماه از ساعت 18 در حسینیه الزهرا(س) ستاد نماز جمعه آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

حسین ابوالحسن زاده افزود: این همایش با هدف قدرشناسی از معمار کبیر انقلاب و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری، تجلیل از 37 سال فعالیت هیئات مذهبی به‌عنوان بزرگترین تشکل اجتماعی در زنده و پویا نگه داشتن اهداف انقلاب اسلامی و هماهنگی برای حضور پرشور هیئات مذهبی در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند برگزار می‌شود.

رییس شورای هیئات مذهبی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: در این همایش، آیت الله سید محمد موسوی امام جمعه آران و بیدگل به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

ابوالحسن زاده افزود: همچنین در این مراسم هیئت های برتر شهرستان با توجه به ارزیابی کمیته فرهنگی اجتماعی دادگستری از فعالیت های محرم و صفر هیئات مذهبی معرفی و تجلیل خواهند شد.

به گفته وی، ارائه گزارش عملکرد شورای هیئات مذهبی، سخنرانی دادستان و رییس اداره تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه های این مراسم است.

در شهرستان آران و بیدگل 110 هیئت مذهبی دارای مجوز فعالیت از اداره تبلیغات اسلامی و 30 جلسه سیار فعالیت می‌کند
captcha