عرضه نسخه کامل تجوید و ترتیل قرآن در نمایشگاه کتاب قاهره
کد خبر: 3472975
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

عرضه نسخه کامل تجوید و ترتیل قرآن در نمایشگاه کتاب قاهره

گروه بین‌الملل: نسخه کامل تجوید و ترتیل قرآن در قالب نوارهای کاست، در غرفه شورای عالی امور اسلامی مصر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره عرضه شده است.

عرضه نسخه کامل تجوید و ترتیل قرآن در نمایشگاه کتاب قاهره
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «الوطن»، وزارت اوقاف مصر اعلام کرد: نسخه کامل قرآن به ترتیل در 38 نوار کاست و نسخه کامل تجوید قرآن در 60 نوار کاست، در چهل‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره عرضه شده است.

این وزارت‌خانه اعلام کرد: هر بازدیدکننده‌ای که 150 جنیه مصری از آثار و منشورات عرضه‌شده در شورای عالی امور اسلامی مصر خرید کند، یک نسخه کامل ترتیل قرآن و هر فردی که 225 جنیه مصری از این غرفه خرید کند، یک نسخه کامل تجوید به‌عنوان هدیه به وی اهدا می‌شود.

وزارت اوقاف مصر هدف از این اقدام را ترویج اندیشه میانه‌روی، تسهیل حفظ قرآن و تصحیح احکام آن و فراهم‌آوردن نوارهای ترتیل، تجوید و آموزش قرآن برای علاقه‌مندان به امور قرآنی و شهروندان دانست.

این وزارت‌خانه همچنین، از انتشار ترجمه دو کتاب «تربیت در اسلام» و «گفت‌وگوی اسلامی ـ مسیحی» به زبان فرانسوی که به قلم «محمود حمدی زقزوق»، وزیر اوقاف سابق مصر نگاشته‌شده، خبر داد.

چهل‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره 27 ژانویه تا 10 فوریه(7 تا 21 بهمن) برگزار می‌شود و 34 کشور عربی و 13 کشور غیرعربی در این نمایشگاه حضور دارند.

captcha