اوقاف مصر: «مصطفی غلوش» صوتی گیرا و دلنشین داشت
کد خبر: 3473143
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

اوقاف مصر: «مصطفی غلوش» صوتی گیرا و دلنشین داشت

گروه بین‌الملل: شیخ «سعد الفقی»، نماینده وزارت اوقاف مصر در استان «کفر الشیخ» این کشور، ضمن تسلیت درگذشت «راغب مصطفی غلوش»، قاری سرشناس مصری گفت: جامعه مصر با وفات غلوش، یکی از صاحبان صوت گیرا و دلنشین را از دست داد.

اوقاف مصر: «مصطفی غلوش» صوتی گیرا و دلنشین داشت
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «بوابة‌ العاصمة»، شیخ سعد الفقی، نماینده وزارت اوقاف مصر در استان «کفرالشیخ» این کشور، درگذشت راغب مصطفی غلوش، استاد برجسته مصر و قاری رادیو قرآن این کشور را تسلیت گفت.

سعد الفقی اظهار داشت: «شیخ مصطفی غلوش صوتی دلنشین و جذاب داشت که قلب‌ها را جلا می‌بخشید و دل‌ها را آسمانی می‌کرد و ما در طول سالیان متمادی از این صوت نیکو بهره بردیم».

نماینده وزارت اوقاف مصر در پایان از خداوند متعال مسئلت کرد که روح این استاد قرآن را قرین رحمت الهی گرداند و به پاس تلاش وی در راه خدمت به قرآن کریم در طول زندگی به او پاداش خیر عطا نماید.

استاندار «الغربیه» مصر درگذشت شیخ غلوش را تسلیت گفت

همچنین «سید السعید»، به نیابت از «احمد صقر»، استاندار «الغربیة»، درگذشت شیخ راغب مصطفی غلوش را به خانواده وی تسلیت گفت.

وی با اشاره به این که استاد غلوش، صوتی گیرا و دلنشین و مکتبی ممتاز در تلاوت قرآن داشت، گفت: خداوند ایشان را با صالحان و بزرگان محشور نماید. 

استاد مصطفی غلوش، قاری رادیو قرآن مصر و عضو انجمن قاریان و حافظان این کشور پس از طی دوران سخت بیماری بامداد روز پنجشنبه، 15 بهمن‌ماه، در سن 77 سالگی در یکی از بیمارستان‌های مصر دار فانی را وداع گفت. پیکر وی عصر پنجشنبه در زادگاهش، روستای «برما» واقع در شهر «طنطا» مرکز استان «الغربیه» مصر به خاک سپرده شد.

captcha