انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود
کد خبر: 3473176
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
امام‌ جمعه عجب‌شیر:

انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود

کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه عجب‌شیر گفت: بی شک انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود که در آن مردان و زنان انقلابی با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را در هم شکستند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود شربیانی، امام جمعه شهرستان عجب‌شیر در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، این ایام را را نماد غیرت، عظمت، شوکت و عزت ملت ایران دانست و افزود: یکی از ثمرات با ارزش این انقلاب گشودن فصلی نوین در تاریخ معاصر است و یک حادثه بزرگ تاریخی و الهی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد.

وی با اشاره به اینکه در 22 بهمن تمام رسانه‌ها چشمشان به حضور ملت غیور ایران در راهپیمایی است، خاطر‌نشان کرد: در این میان بعضی رسانه‌ها با شروع شیطنت‌ها و انتشار اخباری مبنی بر آشتی ایران با آمریکا سعی دارند تا نسل تازه انقلاب را از حضور در این راهپیمایی بازدارند که این کار غلط است.

شربیانی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران پایان ناپذیر است افزود: امسال مردم همیشه در صحنه ایران باحضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن با صدای رسا شعار مرگ برآمریکا را سر خواهند داد.

جعفر آهی
captcha