برگزاری نهمین جشنواره نشریات دانشجویی در اسفندماه
کد خبر: 3473286
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
مدیرکل فرهنگی وزارت علوم خبر داد:

برگزاری نهمین جشنواره نشریات دانشجویی در اسفندماه

گروه دانشگاه: ایرجی کجوری از برگزاری نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی در روزهای ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه در دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فضل‌الله ایرجی کجوری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگویی با اعلام خبر برگزاری نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی در روزهای ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه در دانشگاه تهران، اظهار کرد: همزمان با جشنواره نشریات دانشجویی نمایشگاهی نیز در روزهای برگزاری اختتامیه این جشنواره برپا می‌شود که شامل ۳ بخش اصلی و یک بخش ویژه خواهد بود.
وی افزود: در بخش اصلی، هر یک از زیر نظام‌های آموزش عالی شامل دانشگاه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت، آزاد اسلامی، پیام نور، جامع علمی ـ کاربردی و فنی و حرفه‌ای نشریات دانشجویی در حال انتشار در  دانشگاه‌ها و واحدهای تحت پوشش خود را به نمایش خواهند گذاشت و در بخش ویژه نیز نشریات راه یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره «تیتر ۹» در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.
ایرجی کجوری با اشاره به انجام داوری‌های نهایی در تاریخ 15 بهمن‌ماه افزود: آثار رسیده به جشنواره تیتر 9 طی دو مرحله مقدماتی و نهایی توسط استادان مطرح دانشگاهی و فعالان خبره مطبوعاتی کشور به انجام رسیده است.
وی افزود: در این مراسم  حائزان رتبه‌های برتر محورهای ۲۴ گانه بخش آثار برتر، محورهای ۱۴ گانه بخش نشریات برتر و نیز ۴ محور بخش ویژه معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، به تعویق برگزاری اختتامیه این جشنواره از دی‌ماه به اسفندماه اشاره کرد و گفت: جهت فراهم کردن امکان حضور حداکثری دانشجویان در اختتامیه و نمایشگاه جشنواره تیتر 9، با در نظر داشتن تقویم آموزشی دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی و جلوگیری از تقارن با ایام امتحانات پایان ترم و ثبت نام نیمسال دوم سال تحصیلی به تعویق افتاد.
captcha