اعلام ویژه‌برنامه‌های دارالقرآن‌ آجا در ایام دهه فجر
کد خبر: 3473310
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

اعلام ویژه‌برنامه‌های دارالقرآن‌ آجا در ایام دهه فجر

گروه فعالیت‌های قرآنی: ویژه برنامه‌های دارالقرآن‌های ادارات پنج‌گانه ارتش اعلام و معرفی شد.

سرگرد مهدی میدانی، مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضن بیان این مطلب گفت: همزمان با ایام دهه فجر جامعه قرآنی ارتش، مسئولان قرآنی ادارات پنجگانه ارتش نیروی دریایی، هوایی، پدافند هوایی، زمینی و ستاد آحا همراه با سایر نهادهای مردمی و قرآنی در تجدید میثاق با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، امام راحل شرکت کردند.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های این ایام، ادامه داد: قسمت عمده‌ای از هزار محفل قرآنی آجا طی ایام روز ارتش، ماه مبارک رمضان، هفته دفاع مقدس و دهه فجر انجام می‌گیرد. لذا طبق برنامه‌ریزی انجام شده تعداد قابل توجهی از محافل انس با قرآن، کرسی‌های تلاوت و تدبر در قرآن کریم با حضور قاریان ارتش و بین‌المللی و کشوری در ادارات و تمامی یگان‌ها طی این ایام انجام می‌گیرد.

میدانی اظهار کرد: همچنین دیدار با خانواده شهدای قرآنی ارتش، مسابقه حفظ سوره مبارکه فجر در سطح ادارات و مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم برای کارکنان پایور و وظیفه در بازه زمانی 22 بهمن‌ماه تا 29 فرروردین‌ماه همراه با اعطای هدایای خوب و بعد تشویقی دیگر از جمله برنامه‌های این ایام است.

مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با اشاره به اینکه در حال تهیه منابع حدیث هفتمین دوره این جشنواره هستیم، عنوان کرد: هفتمین جشنواره حدیث نیز در سطوح مختلف کارکنان وظیفه، بانوان شاغل و همسران، کارکنان پایور و دانشجویان داشنگاه‌ها برگزار می‌شود که برای هر گروه منابع خاص و مرتبط با آنها تهیه می‌شود و در حال گردآوریست تا در اختیار آنها قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین در راهپیمایی 22 بهمن، نیز تمامی کارکنان آجا همگام با سایر مردم حضور پیدا خواهند کرد و طبق سنوات گذشته نیز برخی از ادارات عقیدتی ـ سیاسی با برپایی ایستگاه‌هایی و اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی پذیرای عموم قرآن‌دوستان هستند.

captcha