مؤسسه نورالمبین اردبیل مراسم «جشن انقلاب» را برگزار کرد
کد خبر: 3473357
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

مؤسسه نورالمبین اردبیل مراسم «جشن انقلاب» را برگزار کرد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه نورالمبین اردبیل همزمان با ایام دهه فجر مراسم «جشن انقلاب » را روز گذشته، 16 بهمن‌ماه برگزار شد.

عادل جعفری، مدیر مؤسسه نورالمبین اردبیل در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب گفت: مؤسسه نورمبین اردبیل، همزمان با ایام دهه فجر برنامه‌های متنوعی را برگزار کرده است که مراسم جشن انقلاب روز گذشته، 16 بهمن‌ماه در واحد خواهران برگزار شد.
وی ادامه داد: در این جشن که برخی از قرآن‌آموزان، اولیا قرآن‌آموزان و همچنین مربیان این مؤسسه به اجرا در‌آمد، با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و بعد از اجرای سرود ملی توسط حاضرین، حضوری یکی از مدیران مؤسسه به ایراد سخنرانی پرداخت.
جعفری به بیان برنامه‌های این مراسم اشاره کرد و افزود: اجرای حفظ پنج جزء اول قرآن کریم توسط فاطمه اسلامی به شکل پرسش و پاسخ انجام شد، اجرای سرود دسته جمعی مرگ بر آمریکا توسط قرآن‌آموزان و برگزاری مسابقه، از دیگر برنامه‌های اجرا شده در مراسم روز گذشته بود.

مؤسسه نورمبین اردبیل؛ مراسم «جشن انقلاب» را برگزار کرد
وی در پایان خاطر‌نشان کرد: در نهایت این مراسم با تقدیر و اهدای جوایز به قرآن‌آموزان برتر مسابقات قرآنی در سه رشته حفظ، ترتیل‌خوانی و صوت و لحن، و همچنین قرآن‌آموزان استعدادیابی شده این مؤسسه به پایان رسید.
گفتنی است؛ مراسم جشن دهه فجر در واحد برادران این مؤسسه، در روز چهارشنبه مورخ 21 بهمن‌ماه، برگزار خواهد شد.
captcha