«دایره جنایی» به ترویج زندگی پاک می‌پردازد/ تولید بازی 22 بهمن به پایان می‌رسد
کد خبر: 3473381
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

«دایره جنایی» به ترویج زندگی پاک می‌پردازد/ تولید بازی 22 بهمن به پایان می‌رسد

گروه فضای مجازی: بازی رایانه‌ای «دایره جنایی» توسط گروه بازی‌سازان پارسی در حال تولید است که همزمان با 22 بهمن تولید آن به پایان می‌رسد.

شهاب میرزایی، نویسنده و کارگردان بازی رایانه‌ای «دایره جنایی» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به روند این بازی اظهار کرد: «دایره جنایی» با موضوع اجتماعی - سیاسی و در ژانر معمایی و سبک دو بعدی درحال تولید بوده که تولید آن همزمان با 22 بهمن به پایان می‌رسد.
وی با اشاره به خلاصه داستان بازی رایانه‌ای «دایره جنایی» گفت: داستان درباره کاراگاهی بوده که در آزمونی حضور پیدا کرده است و باید از روی تصاویری که به او نشان می‌دهند مجرمان را حدس بزنند، اما هرچه در این آزمون پیش میرود متوجه می‌شود که ریشه همه جنایت‌های کوچک، جنایتکاران بزرگ سیاسی بوده که دست‌شان به خون هزاران انسان بیگناه آلوده است.

یکشنبه///

میرزایی اظهار کرد: این بازی در 9 مرحله و به دو زبان فارسی و انگلیسی در حال تولید است و گیمر در طول هر مرحله باید با توجه به مدت زمانی که دارد و نوع جرمی که مشخص شده از میان چهره‌هایی که به او نشان داده می‌شود با زدن دکمه انتخاب مجرم و خلافکاران را پیدا کند. در پایان پس از زدن دکمه ارزیابی یک کارنامه (در سه وضعیت: خیلی ضعیف – ضعیف متوسط – خوب) به گیمر نشان داده می‌شود که شامل مدت زمان صرف شده و باقیمانده و تعداد انتخاب‌های درست و نادرست و امتیاز نهایی است. در صورتی که کارنامه متوسط و یا خوب را دریافت کند به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند و در غیر اینصورت باید مجدداْ مرحله را بازی کند.
وی بیان کرد: در صورتی که گیمر مرحله را با موفقیت و با کارنامه خوب پشت سر بگذارند در پایان بازی به او چهره مجرمان مرحله و نوع جرم به همراه توضیحات نمایش داده می‌شود که می‌تواند در مراحل بعدی به او در انتخاب‌های صحیح کمک کند.
میرزایی اظهار کرد: این بازی شامل بخش کمک است، به اینصورت که با زدن این دکمه بازیکن می‌تواند پنج دفعه از کمک استفاده کند و پنج نفر از مجرمان را که تشخیص داد نشان دشوار است شناسایی کند، اما هر بار استفاده از کمک باعث خواهد شد که یک امتیاز از وی کسر می‌شود. در مرحله پایانی که مربوط به شناسایی جنایتکاران بزرگ است و ما سعی کرده‌ایم جنایتکارانی را قرار دهیم و گیمر نوجوان و جوان را با جنایت آنها آشنا کنیم که مسبب مرگ انسان‌های بیگناه شده اند و در تصاویری که از خود منتشر کرده‌اند ظاهر فریبنده به خود گرفته‌اند و روح شیطانی و چهره اصلی خود را پشت لبخندهای‌شان مخفی کرده اند ، که می‌توان به مسعود رجوی(رئیس گروهک تروریستی و جنایتکار منافقین) ، آریل شارون (رئیس جمهور سابق رژیم جنایتکار صهیونیستی)، نتانیاهو (رئیس‌جمهور رژیم جنایتکار صهیونیستی)، بوش (رئیس جمهور جنایتکار سابق آمریکا)، ابوبکر بغدادی (رهبر جنایتکار گروه تروریستی داعش) ، هیتلر، نصیری (رئیس ساواک) اشاره کرد.

یکشنبه/// «دایره جنایی» به ترویج زندگی پاک می‌پردازد/ تولید بازی تا 22 بهمن به پایان می‌رسد

وی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود این بازی تابستان 95 در دو پلتفورم کامپیوتر و موبایل Android عرضه خواهد شد. همچنین مدیر هنری این بازی برعهده احسان میرزایی بود و تهیه‌کنندگی آن را گروه هنری نیکدونه برعهده داشت.
captcha