هفدهمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان در زاهدان برپا می‌شود
کد خبر: 3473514
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

هفدهمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان در زاهدان برپا می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هفدهمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان از 25 بهمن‌ماه به مدت یک هفته با ارائه 50 هزار عنوان کتاب، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان 17 بهمن‌ماه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: هفدهمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان از 25 بهمن‌ماه به مدت یک هفته، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان برپا می‌شود.
وی اظهار کرد: در این نمایشگاه، 450 ناشر حضور دارند که  18 ناشر از استان می‌باشند و در مجموع بیش از 50 هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف فرهنگی، دینی، علمی و ادبی ارائه خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف به‌فروش می‌رسد که 20 درصد به‌صورت بن کتاب و 10 درصد نیز تخفیف ناشر است.
وی عنوان کرد: مهمترین هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب، افزایش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و همچنین تقویت گفت‌وگوی فرهنگی است، به همین دلیل در کنار عرضه و فروش کتب، نشست‌های نقد کتاب، معرفی آثار ارزشمند، تجلیل از برگزیدگان کتاب استان و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری نیز برگزار می‌شود.
مسگرانی بیان کرد: این نمایشگاه از 25 بهمن تا یکم اسفندماه، صبح‌ها ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 آماده استقبال از بازدیدکنندگان است.
captcha