نهمین جشنواره قرآنی «نسیم انس» در البرز آغاز شد
کد خبر: 3473623
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

نهمین جشنواره قرآنی «نسیم انس» در البرز آغاز شد

گروه دانشگاه: نهمین جشنواره محتوا و مفاهيم قرآن کريم «نسيم انس» به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز و با مشاركت دانشجويان و کارکنان دانشگاه خوارزمی و جهاد دانشگاهی در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومي جهاددانشگاهي واحد استان البرز، نهمین دوره مسابقات آشنایی با محتوا و مفاهیم سوره‌های قرآن کریم «نسیم انس» با هدف گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ضرورت اشاعه و ترويج فرهنگ حيات‌بخش و انسان‌ساز قرآن كريم در جامعه دانشگاهی، به صورت مشترک و بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه خوارزمی و جهاددانشگاهی استان البرز برگزار مي‌شود.
منبع بخش کتبی این مسابقه منتخبی از تفسیر سوره‌های حمد، اخلاص، قدر، مومنون، فرقان، رعد و اسراء با عنوان مسابقات قرآنی نور است و علاقه‌مندان براي شركت و دریافت منبع مسابقه مي‌توانند به دفتر معاونت فرهنگي جهاددانشگاهي واحد استان البرز مراجعه کنند.
همچنین مقرر است در صورت فراهم آمدن تمهیدات لازم، این جشنواره در بخش تصویرسازی و نقاشی مضامین قرآنی ویژه ‌خردسالان و دانش‌آموزان اول تا ششم ابتدایی خانواده کارکنان دانشگاه‌های مذکور نیز برگزار شود.
شرکت‌کنندگان بخش کتبی می‌توانند تا 28 بهمن‌ماه پاسخنامه‌های خود را به دفاتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی البرز تحویل دهند و یا از طریق رایانامه jahad_alborz@yahoo.com ارسال کنند.
در پايان اين مسابقات از برگزيدگان با اهداي لوح تقدير و هدايايي تقدير می شود.

captcha