حضور 28 میلیون زائر ایرانی و غیرایرانی در مشهدالرضا/ شهری در شأن امام رضا(ع) بسازیم
کد خبر: 3473714
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
حجت‌الاسلام اخلاقی عنوان کرد:

حضور 28 میلیون زائر ایرانی و غیرایرانی در مشهدالرضا/ شهری در شأن امام رضا(ع) بسازیم

گروه اجتماعی: عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سالیانه بیش از 25 میلیون زائر در این شهر حضور پیدا می‌کنند که از این تعداد سه میلیون زائر غیر ایرانی هستند، بنابراین اقتضاء می‌کند شهری را در شأن و منزلت امام رضا(ع) به وجود بیاوریم.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن (ايكنا) از خراسان رضوي، حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد، صبح امروز، 18 بهمن‌ماه در آیین مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های حاشیه شهر مشهد، ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران در مسیر اهداف بلند انقلاب همیشه در صحنه حضور داشته است.

مشهد؛ پناهگاه و مرجع تمام شیعیان

حجت‌الاسلام اخلاقی با بیان اینکه امروز مشهد پناهگاه و مرجع تمام شیعیان و مسلمانان جهان است، گفت: سالیانه بیش از 25 میلیون زائر در این شهر حضور پیدا می‌کنند که از این تعداد سه میلیون زائر غیر ایرانی هستند، بنابراین اقتضاء می‌کند شهری را در شأن و منزلت امام رضا(ع) به وجود بیاوریم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد، تأکید کرد: شورای اسلامی شهر مشهد به اولویت قرار دادن رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار در تلاش است تا بخشی از مشکلات این مردم مؤمن و همیشه در صحن این مناطق را برطرف کنند زیرا یکی از مأموریت‌های اصلی خود به شمار می‌‌آورد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با اقداماتی که در این مناطق صورت می‌گیرد، مردم انقلابی این منطقه، از برکات این تلاش‌ها بهره کافی را ببرند، امروز نیز خوشحالیم که گام‌هایی کوچک اما موثر در راستای رفع این مشکلات برداشته شده و لبخند رضایت بر لبان رهبر معظم انقلاب نشسته است.

حجت‌الاسلام اخلاقی تصریح کرد: تلاش ما در شورای اسلامی شهر مشهد و سپاه پاسداران در این بوده تا مشکلات این مناطق را مرتفع کرده و شاهد روزی باشیم که هیچ مشکلی در این مناطق حاشیه شهر وجود نداشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به 22 بهمن و حضور میلیونی ملت ایران در این راهپیمایی، عنوان کرد: ملت ایران و همیشه در صحنه بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا خواهند کرد و از ارزش‌های این کشور دفاع می‌کنند.
captcha