محفل «انس با قرآن» در دارالتحفیظ ساوه برگزار می‌شود
کد خبر: 3473736
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
با حضور نفر دوم مسابقات قرآن روسیه؛

محفل «انس با قرآن» در دارالتحفیظ ساوه برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل نورانی انس با قرآن کریم با تلاوت مهدی غلام‌نژاد قاری بین‌المللی قرآن و نفر دوم مسابقات قرآن روسیه در ساوه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام میعادفر، مدیر مسئول مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ ساوه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه‌فجر و همچنین پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب محفل نورانی انس با قرآن کریم و یادواره شهدای انقلاب به همت این مؤسسه در شهرستان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: این محفل نورانی دوشنبه 19 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل سالن اجتماعات مؤسسه دارالتحفیظ با تلاوت مهدی غلام‌نژاد قاری بین‌المللی قرآن و نفر دوم مسابقات قرآن روسیه برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام میعادفر ادامه داد: همچنین در ادامه ضمن سخنرانی حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی امام‎جمعه ساوه احمد صابرنژاد از قاریان مطرح شهرستان نیز به تلاوت قرآن کریم خواهد پرداخت.
مدیر مسئول مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ ساوه از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده معظم شهداء با حضور خانواده شهید حسین فهمیده در این شهرستان خبرداد و گفت: این مراسم نیز یکشنبه 18 بهمن‌ماه با حضور خانواده شهید فهمیده، قرآن‌آموزان مؤسسه، دانش‌آموزان مقطع ابتدائی، اولیاء دانش‌آموزان، مادران و همسران شهداء و جمعی از مسئولان شهرستان در محل سالن اجتماعات مؤسسه برگزار شد.
وی با اشاره به سخنرانی امام جمعه شهرستان پیرامون مقام و جایگاه شهداء و اجرای سرود دانش‌آموزی ادامه داد: در ادامه مراسم پدر شهید حسین فهمیده نیز پیرامون شهدای جوان و نوجوانی که در جبهه و دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشته و شجاعانه از کیان اسلام و انقلاب دفاع کردند از جمله شهید حسین فهمیده سخن گفته و در ادامه دانش‌آموزان را به آشنائی بیشتر با اهداف و آرمان‌های شهدا تشویق کرده و بر لزوم توجه ویژه والدین نسبت به تربیت صالح فرزندان تأکید کرد.
مدیر مسئول مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ ساوه در پایان تجلیل از خانواده شهید فهمیده و جمعی از مادران و همسران شهدا و همچنین عطرافشانی و گلباران مزارشهداء توسط دانش‌آموزان را از دیگر برنامه‌های این مراسم برشمرد.
captcha