تخصیص باقی‌مانده بودجه سال 90 به طرح‌های مؤسسات
کد خبر: 3474032
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
حسن محمدی خبر داد:

تخصیص باقی‌مانده بودجه سال 90 به طرح‌های مؤسسات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر اتحادیه تشکل‌‌های قرآن و عترت کشور اظهار کرد: بخشی از تتمه بودجه سال 90 از شورای توسعه فرهنگ قرآنی به کمیسیون آموزش عمومی واریز شده است و مقرر شده که این مبلغ به طرح‌های آموزشی مؤسسات قرآنی کشور اختصاص پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با بیان اینکه بخشی از تتمه بودجه سال 90 از شورای توسعه فرهنگ قرآنی به کمیسیون آموزش عمومی واریز شده است، گفت: این مبلغ در کارگروه تخصیص شورا تصویب و مقرر شده که این مبلغ به طرح‌های آموزشی مؤسسات قرآنی کشور اختصاص پیدا کند.
محمدی با ارائه پیشنهادی در این خصوص گفت: این مبالغ می‌تواند بر اساس ارزیابی و اولویت‌بندی طرح‌های فاخر ملی که فراخوان آن‌ها اردیبهشت‌ماه سال جاری، توسط اتحادیه تشکل‌های قران و عترت کشور صورت گرفته و از این طریق، طرح‌های مؤسسات احصاء شدند، اختصاص پیدا کند.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور بیان کرد: این اتحادیه آمادگی دارد، نتایج کارشناسی‌شده ارزیابی و رتبه‌‌بندی طرح‌های مؤسسات، جهت تطبیق با اولویت‌های مصوب شورای توسعه و کارگروه تخصیص را ارائه کند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه حتی یک ریال از بودجه‌های سال 94 تخصیص نیافته و نهادها و مؤسسات قرآنی در مضیقه‌های بسیار شدیدی هستند، امیدواریم با تزریق همین مبلغ تتمه بودجه سال 90 و تزریق این مبلغ به طرح‌های مؤسسات، اولاً چرخ طرح‌های زمین مانده آموزشی در کشور، به حرکت درآمده و ثانیاً مؤسسات کمی پویاتر و فعال‌تر شوند و از رکودی که متأسفانه هم اکنون در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و حاکمیتی شاهدیم عبور کرده و شاهد ارتقای سطح فعالیت‌های مؤسسات قرآنی باشیم.

captcha