اعزام بیش از 1000 بانوی مبلغ برای برنامه‌های دهه فجر/ اولویت، بومی‌گرایی است
کد خبر: 3474245
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

اعزام بیش از 1000 بانوی مبلغ برای برنامه‌های دهه فجر/ اولویت، بومی‌گرایی است

گروه جامعه: رئیس گروه اقشار تاثیرگذار سازمان تبلیغات اسلامی از اعزام بیش از هزار مبلغ خانم برای سخنرانی در مراسم دهه فجر به سراسر کشور خبر داد.

فرزانه نیکوبرش رئیس گروه اقشار تاثیرگذار سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اعزام بیش از هزار خانم مبلغ به سراسر کشور برای حضور در جشن‌ها و برنامه‌های مناسبتی دهه فجر خبرداد و گفت: بیش از ده هزار و 500 مبلغ با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری دارند که حدود 10 تا 15 درصد آنها را بانوان مبلغ تشکیل می‌دهند. 

وی با اشاره به اینکه در استفاده از بانوان مبلغ اولویت اول استفاده از بانوان مبلغ بومی هر استان است، گفت: تنها در صورتی که از بانوان مبلغ بومی هر منطقه و استان استفاده شود، فعالیت بانوان مبلغ نتیجه بخش خواهدبود؛ البته در کنار بانوان مبلغ بومی بانوان غیر بومی مبلغ نیز فعال هستند که البته اولویت با بانوان مبلغ بومی است. 

نیکوبرش در پاسخ به این سؤال که موضوع‌ها و یا متون خاصی برای ارائه در جلسات به این بانوان مبلغ پیشنهاد شده‌است؟ گفت: مصوباتی از نظر فرهنگی تنظیم و در اختیار مبلغان قرار داده می‌شود که خود مبلغان بر اساس نیاز بومی هر استان به تشریح و بیان موضوع‌های مطرح می‌پردازند. 

captcha