معرفی نماینده مصر برای مسابقات قرآن مالزی
کد خبر: 3474448
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

معرفی نماینده مصر برای مسابقات قرآن مالزی

گروه بین‌الملل: نتایج مسابقات مقدماتی حفظ و قرائت قرآن مالزی در سال 2016 شب گذشته، 20 بهمن‌ماه، اعلام و نماینده مصر برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی قرآن مالزی معرفی شد.

قاری ایرانی در مسابقات بین‌المللی قرائت قرآن مالزی دوم شد

به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روزنامه «الیوم السابع» مصر، این مسابقات به همت مؤسسه توسعه اسلامی مالزی با حضور قاریانی از کشورهای مختلف جهان در شهر «کوالالامپور» برگزار شد و «عبدالرحیم راضی»، قاری جوان مصری در این مسابقات مقام نخست را کسب کرد.

عبدالرحیم راضی در صفحه شخصی خود بر روی شبکه اجتماعی «فیسبوک» نوشت: «به لطف خداوند متعال توانستم رتبه نخست این مسابقات را کسب و عنوان برترین قاری مسابقات بین‌المللی قرآن را دریافت کنم».

به نوشته این قاری مصری در صفحه فیسبوک، قاریانی از ایران و اندونزی رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند که البته طی تماس خبرگزاری ایکنا با سازمان اوقاف و امور خیریه، هیچ شرکت‌کننده‌ای به عنوان نماینده رسمی ایران به «کوالالامپور» برای حضور در این رقابت‌های مقدماتی اعزام نشده و در عین حال منابع خبری مصر به اسامی و ملیت سایر متسابقینی که در این رقابت‌ها حضور داشته‌اند، اشاره‌ای نکرده‌اند.

عبدالرحیم راضی از سوی مرکز اسلامی الازهر و وزارت اوقاف مصر برای نمایندگی این کشور در این مسابقات انتخاب و معرفی شده بود.

گفتنی است، پنجاه‌و‌هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی قرآن مالزی خردادماه 94 در حالی برگزار شد که شهید «محسن حاجی حسنی کارگر»، قاری مهاجر الی الله و نماینده کشورمان توانست رتبه نخست این رقابت‌ها را کسب کند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
m
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۲:۵۹
0
1
سلام. ممنون از این که قضیه رو پیگیری و اطلاع رسانی کردین. البته بنظر میاد این مسابقه هیچ ارتباطی با مسابقات اصلی و رسمی مالزی نداره، و اینطور که نوشتن مسابقه قرائت از حفظ بوده
http://www.klma.org/egypt-news/48152
اما این که شخصی به اسم نماینده ایران در این مسابقه شرکت کرده و رتبه دوم رو هم کسب کرده -بدون این که مسئولین ایرانی هیچ اطلاعی ازش داشته باشن- در نوع خودش جالب توجه هست!!
captcha