فراخوان آستان حسینی برای مسابقه تلگرامی قرائت قرآن
کد خبر: 3474568
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

فراخوان آستان حسینی برای مسابقه تلگرامی قرائت قرآن

گروه بین‌الملل: دارالقرآن وابسته به آستان مقدس امام حسین(ع)، نخستین دوره مسابقه بین‌المللی قرائت قرآن را از طریق شبکه اجتماعی «تلگرام» برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقه بین‌المللی قرائت قرآن در تلگرام

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از خبرگزاری «قاف»، دارالقرآن آستان مقدس امام حسین(ع)، شماره تماس «009647719491040» را در شبکه اجتماعی تلگرام برای برگزاری نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرائت قرآن اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات باید قرائت تجوید خود را از سوره‌ «فجر» به شماره مذکور ارسال کنند.

در پایان مرحله نخست، 50 قرائت برتر برای حضور در مرحله نهایی این مسابقات انتخاب خواهد شد و کسانی که در مرحله نخست انتخاب می‌شوند، باید برای شرکت در مرحله نهایی، قرائت تجوید خود را به صورت فایل تصویری ارسال کنند.

آخرین مهلت دریافت قرائت‌های مرحله نخست این مسابقات 20 جمادی‌الثانی همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) اعلام شده و آخرین مهلت دریافت قرائت‌های مرحله نهایی (50 نفر برتر مرحله نخست)، 13 رجب همزمان با ولادت حضرت امام علی(ع) خواهد بود.

نفرات برتر اول تا سوم این مسابقات، جهت حضور در جشنواره بین‌المللی دینی ـ‌ فرهنگی «ربيع الشهادة»(بهار شهادت) کربلا و مشارکت در محفل‌های قرآنی حرم مطهر امام حسین(ع) دعوت خواهند شد و در حاشیه این جشنواره از آن‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ دینی «ربیع الشهاده» همه ساله همزمان با سوم شعبان سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با حضور شخصیت‌هایی از کشورهای مختلف جهان در كربلای معلی آغاز می‌شود و تا پنجم شعبان ادامه دارد.

captcha