راهپیمایی 22 بهمن جشن تحقق مردم سالاری دینی است
کد خبر: 3474752
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

راهپیمایی 22 بهمن جشن تحقق مردم سالاری دینی است

گروه اجتماعی: فرماندار لنگرود یکی از دستاوردهای انقلاب را مردم سالاری دينی دانست و گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن تحقق مردم سالاری دینی را جشن می گیرند.

سید رضا جوادپور در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در تجدید پیمان با آؤمان های اسلام و انقلاب، گفت:مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند که سهم بسزایی در پیروزی و استمرار آن دارند.
وی با بیان اینکه مردم همواره حمایت همه جانبه ای از انقلاب دارند، افزود: مردم بصیر ایران اسلامی در تمامی صحنه های حساس انقلاب حضور فعالی داشته اند و همواره اثبات کرده اند که پای رسالت خود در حمایت از ولایت و رهبری ایستاده اند.
جوادپور با بیان اینکه سالگرد پیروزی انقلاب فرصت ارائه درس های عبرت آموز است، گفت: کوچکترین غفلت مردم در روز 22 بهمن موجب طمع دشمنان به ایران اسلامی خواهد شد اما مردم غیور ما همواره در این فرصت ها، دست دشمنان را قطع کرده اند.
فرماندار لنگرود با بیان اینکه 22 بهمن اعلام بیداری اسلامی در سراسر جهان است، یادآور شد: امروز فرصت لبیک عمومی مردم ایران به رهبری انقلاب در جای جای ایران اسلامی است که همواره توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.
وی یکی از دستاوردهای انقلاب را مردم سالاری دينی دانست و خاطرنشان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن تحقق مردم سالاری دینی را  جشن می گیرند.

captcha