ارمغان شرکت گسترده و با بصیرت در انتخابات از زبان امام جمعه تربت جام
کد خبر: 3474938
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

ارمغان شرکت گسترده و با بصیرت در انتخابات از زبان امام جمعه تربت جام

کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه تربت جام تصریح کرد: امروز شرکت گسترده و با بصیرت در انتخابات برای کشور وحدت، همدلی، امنیت و ثبات می آورد و وظیفه شرعی و قانونی مردم است.

به گزارش کانون خبرنگاران ايكنا، نبأ  امسال شیعه و سنی تربت جام با شکوه تر از هر سال به خیابان ها آمدند و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و انگلیس ، به جهانیان ثابت کردند که مردم ایران تا پای خونشان، دنباله روی خون شهدا و امام شهدا هستند. مردم انقلابی و با بصیرت شیعه و سنی تربت جام ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، امام راحل و بیعت مجدد با ولایت فقیه با حضور پرشور و شعور و با مشت های گره کرده و سردادن شعارهای حماسی و دشمن شکن و به آتش کشیدن پرچم آمریکا واسرائیل در راهپیمایی 22 بهمن و جشن بزرگ انقلاب شرکت کردند.
در این مراسم باشکوه حجت الاسلام موسوی فر امام جمعه تربت جام گفت: امروز شرکت گسترده و با بصیرت درانتخابات که برای کشور وحدت ، همدلی،امنیت وثبات می آورد وظیفه شرعی وقانونی مردم است ونامزد ها خود را برای خدمت صادقانه، مخلصانه ومجاهدانه برای کشورآماده کنند.
وی در اجتماع عظیم راهپیمایان 22 بهمن افزود: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر ایران اسلامی و برخی کشورها، نشان از حقیقت، هدف دار بودن و ریشه دار بودن این انقلاب مردمی است.
وی تصریح کرد: شما مردم انقلابی و متدین تشیع و تسنن شهرستان با شرکت در این مانوربزرگ؛ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و به معنای واقعی کلمه «وحدت» را به رخ بدخواهان وظالمان کشیدید.
وی بیان داشت: هر سال که از عمر این انقلاب می گذرد یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شعار؛ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی رنگ حقیقت تری به خود می گیرد.
حجت الاسلام موسوی فر ابراز کرد: شما ملت غیور هرساله و امسال بعد از 37 سال در حالی شکر خدا را به خاطر نعمت ولایت فقیه وانقلاب مردمی خود پاس میدارید که خیلی از کشورها هنوز در زیر سلطه استکبار جهانی قرار دارند.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با رهبریت خود به پشتوانه مردم به پیروزی رسید و با این انقلاب شرق را شگفت زده، غرب را لرزاند، عرب را در تنگنا قرار داد و آن را جهانی کرد.
دربخشی از سخنانش انتخابات را فرصت بسیار بزرگی برای خدمت به مردم ،انقلاب ونظام دانست وخاطرنشان کرد: نامزد ها خود را برای خدمت صادقانه، مخلصانه و مجاهدانه برای کشور آماده کنند.
وی ازهمه کاندیداها که درمرحله اول انتخابات احساس وظیفه کردند و دراین عرصه نامزد شدند تشکر کرد اضافه کرد: امروز که توفیق پیدا کردید باراین مسئولیت خطیر را بردوش بکشید از تخریب و تهمت به یکدیگر بپرهیزید و با برنامه های جامع و اثربخش به وحدت ملی وجمهوریت این نظام اسلامی کمک کنید.
نماینده ولی فقیه وامام جمعه تربت جام تاکید کرد: امروز شرکت گسترده و با بصیرت در انتخابات که برای کشور وحدت، همدلی، امنیت و ثبات می آورد وظیفه شرعی و قانونی مردم است و پاسداری از قانون اساسی؛ وظیفه قانون گذاران و خبرگانی است که خود را مدافع واقعی ارزش های اسلامی،انقلابی ومطالبات رهبری بدانند.


تربت جام - فرزاد رشتی

captcha