حضور پرشور مردم در راهپیمایی تجدید پیمان با آرمان‌های امام بود
کد خبر: 3474973
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

حضور پرشور مردم در راهپیمایی تجدید پیمان با آرمان‌های امام بود

گروه سیاسی: امام جمعه سنندج گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان و از ارزش‌های این انقلاب دفاع کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 23 بهمن ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه مسجد جامع سنندج، ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم کردستان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر دشمنان این نظام و انقلاب را ناکام گذاشت.
وی افزود: مردم با حضور پرشور خود، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان و از ارزش‌های این انقلاب دفاع کردند.
امام جمعه سنندج عنوان کرد: حضور پرشکوه مردم بعد از 37 سال در راهپیمایی 22 بهمن، نشان دهنده تعلق خاطر آنها به این نظام است و اینکه تا پای جان در راه حفظ این انقلاب، ایستادگی و مقاومت می‌کنند.
وی ادامه داد: با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خوشبختانه در عرصه‌های مختلفی پیشرفت کرده‌ایم که این به برکت نظام جمهوری اسلامی بوده است.
ماموستا خدایی در ادامه سخنان خود به انتخابات هفتم اسفندماه اشاره و بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دو انتخابات مهمی هستند که وظیفه شرعی همه ماست در آنها شرکت کنیم.
وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه انتخاب اصلح را فراهم می‌کند، افزود: تکلیف قانونی همه ماست در این امر مهم سهیم باشیم، زیرا بخش زیادی از آینده تصمیمات کشور به نتیجه این انتخابات بستگی دارد.
امام جمعه سنندج ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو، یادآور شد: کردستانی‌ها همیشه در انتخابات مشارکت بالایی داشته‌اند و این بار نیز قطعا با حضور حماسی خود، برگ زرین دیگری را از تاریخ دوباره به نام خود ثبت خواهند کرد.
captcha