کاندیداها از تخریب رقیب پرهیز کنند
کد خبر: 3474979
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
امام جمعه قزوین:

کاندیداها از تخریب رقیب پرهیز کنند

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه کاندیداها از تخریب رقیب پرهیز کنند، عنوان کرد: تخریب و دروغ در تبلیغات از نظر اسلام حرام است و همه باید از آن اجتناب کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد اظهار کرد:  22 بهمن امسال به واسطه حضور مردم تبلور ولایت مداری و پشتیبانی قاطع مردم از نظام اسلامی بود.

وی با بیان اینکه ملت نشان دادند همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و شکرگذار انقلاب اسلامی به عنوان یک نعمت هستند، افزود: این حضور حماسی مردم در جشن انقلاب و راهپیمایی روز 22 بهمن دشمنان را مایوس کرد و نشان داد پشتیبانی مردم از ولایت و نظام دائمی است.

امام جمعه قزوین حضور مردم در صحنه را با شکوه و کم نظیر خوانده و بیان کرد: در تمام شهرها و روستاها شاهد حضور مردم در صحنه و تجدید بیعت با انقلاب اسلامی بودیم.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از پیامهای حضور انقلابی ملت ایران در راهپیمایی دیروز در این نکته بود که ملت ایران با این حرکت خود اعلام کردند که ما امریکا را دشمن اصلی و بزرگ خود میدانیم و تلاش برای کمرنگ کردن شعار مرگ بر امریکا بی فایده است.

عابدینی همچنین با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداها و همچنین فرا رسیدن اننتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی بیان کرد: مردم ما باید با دقت در انتخاب به دنبال انتخاب نمایندگانی متعهد، مردمی و ساده زیست باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه کاندیداها از تخریب رقیب پرهیز کنند، عنوان کرد: تخریب و دروغ در تبلیغات از نظر اسلام حرام است و همه باید از آن اجتناب کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به پیروزی های ارزشمند جبهه مقاومت در سوریه تأکید کرد: نظام سلطه به مانند همیشه طاقت پیروزی جهان اسلام در برابر  مزدوران امریکایی و اسراییلی را ندارند و به دنبال توقف این پیروزی ها به هر قیمتی هستند.
captcha