مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت مدافع حرم برگزار شد
کد خبر: 3474981
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
در چهارمحال و بختیاری:

مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت مدافع حرم برگزار شد

گروه اجتماعی: مراسم بزرگداشت هفتمین روز عروج عارفانه شهید مدافع حرم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قلی زاده در مسجد جامع شهر نقنه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، مراسم بزرگداشت هفتمین روز عروج عارفانه شهید مدافع حرم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قلی زاده بعد از ظهر روز گذشته 22 بهمن ماه در مسجد جامع شهر نقنه برگزار شد.
در این مراسم که جمع زیادی از اقشار مردم، مسئولین استانی و محلی و کشوری و لشکری و جمعی از مسئولین سپاه قمربنی هاشم(ع) حضور داشتند حجت الاسلام و المسلمین حسینی دانشور، گفت: زندگی مومنانه دو چیز مهم نیاز دارد که شهدای ما آن دو چیز را داشتند؛ تلاش کردن و ایمان به وعده های الهی.
وی اظهار کرد: امام با تکیه به همین وعده‌های الهی فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
حجت الاسلام دانشور در ادامه با ذکر قسم جلاله، تاکید کرد شهید قلی زاده به دلایل زیاد برای شهادت رفته بود و بنای برگشت نداشت.
وی افزود: خداوند به خاطر این که ما را دوست دارد باب شهادت را نبسته است و به ما توفیق داده است هر چند وقت یک بار پیکر پاک‌ترین جوانان این کشور را به دوش بکشیم و دوباره شعارهای قبلی انقلاب را بدهیم.
خاطرنشان می گردد مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قلی زاده هفته گذشته در سوریه در جریان عملیات آزاد سازی شهرهای نبل و الزهراء به دست نیروهای تکفیری داعش به فوز شهادت نائل گردید. خداوند این شهید سعید را با اولیائش محشور گرداند.



captcha