نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، مأمنی برای نگرانی‌های خانواده‌های ایرانی
کد خبر: 3474982
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، مأمنی برای نگرانی‌های خانواده‌های ایرانی

گروه فضای مجازی: سخنگوی سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: برگزاری این نمایشگاه پاسخ به نیازهای خانواده‌های دغدغه‌مند و نگرانی است که در فضای مجازی نگران فرزندان‌شان هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی عصر امروز جمعه 23 بهمن ماه با حضور ابوالفضل فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، افتتاح شد.

محمد خراسانی‌زاده، سخنگوی سومین نمایشگاه رسانه‌های دیحیتال انقلاب اسلامی با اشاره به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یا همان جبهه فرهنگی مؤمن و انقلابی كه تقریبا دو سه سال است بارها در فرمایشات مقام معظم رهبری به آن اشاره شده، به برگزاری این نمایشگاه اقدام کرده است.

وی افزود: عرصه فضای مجازی یكی از مهم‌ترین عرصه‌های نبرد و حیات امروزه ماست و آنقدر مهم است كه مقام معظم رهبری می فرمایند اگر من رهبر نبودم، مسئول این شورای فرهنگی می‌شدم و آن را مدیریت می‌كردم.
سخنگوی سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی تصریح کرد: زمانی كه به این تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری می‌پردازیم و حجم گسترده تهدیدات را می‌سنجیم، مشاهده می‌کنیم كه نیاز است تا در این عرصه بیش از پیش به تلاش بپردازیم.
وی بیان کرد: این نمایشگاه با این نگاه و با این ایده شكل گرفت كه بتواند سبب انسجام، هم‌افزایی، شبكه‌سازی در میان فعالان عرصه مجازی در مجموعه‌های مردم نهاد پایبند به انقلاب اسلامی شود، هدف دیگر این است كه بخشی از این ظرفیت برای مردم و علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شود.
خراسانی‌زاده با اشاره به دو دوره گذشته نمایشگاه تصریح كرد: در دوره‌های گذشته موارد بسیاری داشتیم كه مسئولان وقتی از نمایشگاه بازدید به عمل می‌آوردند، با وجود آنكه این نمایشگاه حجم و زمان محدود داشت و تنها بخشی از توان جبهه فرهنگی است، تعجب و رضایت خودشان را ابراز کردند.

خراسانی‌زاده با اشاره به اهداف و رویكردهای سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، تصریح کرد: یكی از رویكردها پاسخ به نیازی است كه در میان خانواده‌های ایرانی وجود دارد و بسیاری از خانواده‌ها با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای و داشته باشند نسبت به فضای مجازی دغدغه‌های فراوانی دارند.

وی بیان کرد: ما ناگزیریم تا در این فضا زیست كنیم، زندگی كنیم و نفس بكشیم و حال كه ناچار به این كار هستیم باید بدانیم كه چگونه این نوع زندگی جدید را انجام دهیم تا به فرزندان‌مان و نهاد خانواده آسیب كمتری برسد. باید به محتوا و ایجاد محیطی امن در عرصه مجازی توجه كنیم و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال سعی دارد پاسخ‌های مناسب را برای این نیازها ارائه کند.
سخنگوی سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی تصریح کرد: این نمایشگاه توانسته است جای برخی از نمایشگاه‌های مشابه را بگیرد و سعی دارد تا به عنوان مرجع مطرح شود و بسیاری از رسانه‌های قدرتمندی كه در سایر نمایشگاه‌ها حضور داشتند، در این نمایشگاه نیز حضور پیدا كرده‌اند.
captcha