سازمان دارالقرآن با بضاعت کم، قدردان زحمات چهره‌های قرآنی است
کد خبر: 3474991
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
قره‌شیخلو:

سازمان دارالقرآن با بضاعت کم، قدردان زحمات چهره‌های قرآنی است

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس سازمان دارالقرآن در دهمین همایش ملی تکریم چهره‌های قرآنی گفت: وظیفه خود می‌دانیم نسبت به تلاش همه‌جانبه عزیزان قرآنی با بضاعت کمی که داریم، قدردان باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، در دهمین همایش تکریم چهره‌های قرآنی که امشب 23 بهمن ماه، در حال برگزاری است اظهار کرد: امشب در دهمین همایش تکریم چهره‌های قرآنی در خدمت چهره‌هایی در چندین بخش هستیم که اساتید قرآن با بیش از 25 سال سابقه مستمر در امر آموزش قرآن از جمله قرائت، حفظ و مفاهیم و تفسیر قرآن از این موارد هستند که فعالیت‌های ارزشمندی در زمینه توسعه آموزش‌های قرآنی انجام دادند.

رئیس سازمان دارالقرآن افزود: همچنین افرادی که امسال در مسابقات بین‌المللی قرآن رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند و حافظانی که موفق به دریافت مدرک درجه یک و درجه دو حفظ قرآن، معادل دکترا و فوق لیسانس شدند نیز در این مراسم تجلیل می‌شوند.

قره‌شیخلو ادامه داد: مدیران برتر موسسات قرآنی خانه‌های شهری و روستایی نیز در بخش دیگری از این مراسم تجلیل می‌شوند.

وی در ادامه گفت: ویژگی دهمین تکریم چهره‌های قرآنی نسبت به 9 دوره قبل در این است که تعدادی از عزیزانی که باید در این مراسم در خدمتشان بودیم در حادثه‌ای از بین ما رفتند و در خدمت خانواده‌های آنها هستیم. ما در سازمان دارالقرآن الکریم، وظیفه خود می‌دانیم که نسبت به تلاش وافر و همه جانبه‌ عزیزان قرآنی و کسانی که در راستای فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می‌کنند، عرض ارادت کنیم هر چند که بضاعت ما کم است، اما با این بضاعت کم، قدردان عزیزان قرآنی هستیم.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم ادامه داد: همچنین یاد می‌کنیم از استاد ابوالفضل علامی که امسال از بین ما رفت. جامعه ما نیاز دارد که الگوهای قرآنی را بشناسد و هر کسی که بتواند در سکوی الگو قرار گیرد، معرفی شود.

captcha