مجلس مظهر مردم سالاری دینی است
کد خبر: 3478514
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

مجلس مظهر مردم سالاری دینی است

کانون خبرنگاران نبأ: انتخابات یعنی تقویت حس استقلال و آزادی و مجلس مظهر مردم سالاری دینی و عرصه خدمتگذاری به مردم است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمود موسوی، امام جمعه سرخرود‌ در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به ایه «فَإِذَا بَلَغْنَ أَجَلَهُنَّ فَأَمْسِكُوهُنَّ بِمَعْرُوفٍ أَوْ فَارِقُوهُنَّ بِمَعْرُوفٍ وَأَشْهِدُوا ذَوَيْ عَدْلٍ مِّنكُمْ وَأَقِيمُوا الشَّهَادَةَ لِلَّهِ ذَلِكُمْ يُوعَظُ بِهِ مَن كَانَ يُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا» گفت: هر کس از خدا بترسد و ترک گناه کند خداوند برای او راه نجاتی قرار داده و مشکلات زندگی او را حل می کند.
وی افزود: هفته‌ای که در پیش داریم هفته احسان و نیکوکاری است، این فرائض نوشیدنی‌های بهشتی مخلوط با مواد خوشبو و معطر است، کامیابی بهشتی و عبودیت ذات اقدس‌الله در احسان و نیکوکاری است.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با ارائه این مطلب که انبیاء نجبا و اولیاء اللّه اهل نیکی به دیگران بودند، ادامه داد: سیر کردن گرسنگان از بهترین حسنات است این کار باعث می شود که در پیشگاه خدا محبوبیت خاصی پیدا کنند در حدیثی در اصول کافی ج 2 ص200 از پیغمبر اکرم(ص) آمده است کسی که سه نفر از مسلمانان را اطعام کند خداوند او را از سه باغ بهشتی در ملکوت آسمان ها اطعام خواهد کرد
امام جمعه سرخرود خاطر نشان کرد: امروز انشا‌اللّه مردم عزیز ما حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد و نمایندگان را به مجلسی خواهند فرستاد که درباره نفوذ دشمن قاطعانه بایستند و مواضع صریح و جسورانه داشته باشند. مسئولان و نمایندگان مجلس باید روحیه انقلابی داشته باشند تا دشمنان نظام جرأت جسارت به این نظام را نداشته باشند.
وی اظهار کرد: مجلس باید مقتدر و عزتمند باشد تا بتواند نسبت به یاوه‌گویی آمریکایی‌ها و دشمنان قسم خورده انقلاب پاسخی صریح بدهد.
وی افزود: ایران اسلامی مجلسی مرعوب در مقابل توحش و تفرعن و زورمداران و پول پرستان نمی‌خواهد، مجلسی می‌خواهد که در مقابل نفوذ بایستد و برگ برنده‌ای در تصمیم‌گیری های کلان کشور داشته باشد. مجلسی نفوذناپذیر که بتواند در مقابل نفوذ اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی بایستد.
وی تاکید کرد: نفوذ فرهنگی و سیاسی به مراتب مهم تر از نفوذ اقتصادی و امنیتی است‌، این را بدانیم که دشمن با لشکر مجهز و با تجهیزات مدرن به جنگ فرهنگی و سیاسی و نظامی و اقتصادی آمده است دشمن می خواهد نارضایتی در کشور زیاد شود تا به راحتی بتواند با جذب جوانان به خصوص جوان های فعال و اثرگذار در سطح کشور مقاصد شوم خودشان را به کار بیندازند و آن وقت می شود که مسئولان سیاسی و دستگاه های مدیریتی تحت تأثیر اجانب قرار می‌گیرند و طبق خواست و میل و اراده ی مستکبرین حرکت می کنند.
امام جمعه سرخرود اذعان کرد: ایران اسلامی در این روز حساس و در این فضای سیاسی پرمخاطره و سنگین مجلسی می‌خواهد که به دنبال اشرافی‌گری نبوده و مدافع مقاومت و مظلومان عالم باشد ملت ایران مجلس شجاع و متدین می خواهد که به دنبال رفاه مردم، عدالت، گشایش اقتصادی‌، پیشرفت علم و فناوری و عزت و استقلال باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی گفت: انتخابات یعنی تقویت حس استقلال و آزادی و مجلس مظهر مردم‌سالاری دینی و عرصه خدمتگذاری به مردم است، ملت ایران دردشناس‌ترین فرد به مردم را انتخاب کند تبلیغات رنگین ملاک نیست و وعده های غیرعملی ملاک نیست باید صالح ترین فرد انتخاب شود که به دنبال هویت ایران اسلامی و روحیه خودباوری باشد تا هیچ قدرتی نتواند در دنیا بر عزم و اراده ی پولادین ملت ما سیطره پیدا کند باید افرادی انتخاب گردند که با اعتماد به توانمندی و اطمینان به کارایی و سرنوشت ساز بودن این مجلس کانون‌های توطئه را در خاستگاه‌ها و پایگاه‌هایش هدف گرفته و برای دفاع از اسلام و ایران و منافع مصالح جهان اسلام از هیج قدرتی نمی هراسد.
حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی
captcha