زهرا سعیدی فعال قرآنی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی شد
کد خبر: 3478959
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

زهرا سعیدی فعال قرآنی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی شد

گروه اجتماعی زهرا سعیدی مبارکه، فعال قرآنی از سوی مردم مبارکه، نماینده مردم این شهرستان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان مبارکه، زهرا سعیدی مبارکه با کسب 20 هزار 463 رای به عنوان نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
زهرا سعیدی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره‌وری از فعالان قرآنی نیز هستند، به طوری که وی علاوه بر دریافت نشان از دستان مبارک مقام معظم رهبری به عنوان جوان نمونه، تاکنون نیز بیش از ده عنوان رتبه کشوری و استانی در مسابقات قرآنی کسب کرده است.
وی پیش از این نیز رتبه دوم را در مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان و اعضای سازمان جوانان جمهوری اسلامی ایران  کسب کرده است.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مهدی پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۶
3
1
انتخاب سرکارخانم زهرا سعیدی با رای بالا و قاطع مردم شهرستان مبارکه به عنوان دهمین نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی تبریک گفته و موفقیت حضرتعالی را از درگاه خداوند متعال خواهانیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۴
0
2
با سلام خدمت خانم سعیدی بهتر نیست با توجه به صحبتهای قاضی زاده و مواردی که به زنانی که به مجلس میروند گفته اقدام لازم را انجام دهید و عکس العمل قاطع داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۶
0
0
باسلام انتخاب سرکارخانم مهندس زهرا سعیدی را بعنوان نماینده دهمین دور مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت ایشان را از خداوند منان خواهانیم...
محسن محمدی پیربکران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۹
0
0
به نظر من خانم زهرا سعیدی یکی از نمایندگان موفق کشور خواهد بود بی شک در دوره بعدی بالای هشتاد درصد آرای صندوقها را کسب میکند من از همین الان دوره بعدی را به ایشان تبریک میگویم صاحب اسمتان پشت و پناهتان ،،،یا حق
captcha