500 دانشجوی پسر کهگیلویه و بویراحمدی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند
کد خبر: 3479877
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

500 دانشجوی پسر کهگیلویه و بویراحمدی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

گروه اجتماعی: فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 500 دانشجوی پسر سطح استان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 12 اسفندماه در مراسم بدرقه 500 دانشجوی پسر سطح استان به مناطق عملیاتی جنوب، گفت: این دانشجویان به مدت سه روز از یادمان‌های شلمچه، دهلاویه، طلائیه، هویزه، معراج شهدای اهواز، فکه، نهرخین و اروند دیدن خواهند کرد.
وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را آشنایی بیشتر دانشجویان با دفاع مقدس و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلام، سیره شهدا و پیوند دانشجوی زمان جنگ نرم با دانشجویان زمان جنگ سخت عنوان کرد.
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این کاروان در قالب 11 دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند، افزود: مداح، راویان دوران دفاع مقدس و روحانیون برای پاسخ‌گویی به سؤالات دانشجویان در این کاروان حضور دارند.
مهدوی‌مطلق با بیان اینکه این کاروان دومین گروه دانشجویی است که اعزام می‌شوند، ابراز  کرد: تا پایان امسال سه هزار دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهد شد.
captcha