جشنواره تئاتر رضوی از تولیدات نمایشی خراسان بزرگ حمایت می‌کند
کد خبر: 3480064
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

جشنواره تئاتر رضوی از تولیدات نمایشی خراسان بزرگ حمایت می‌کند

گروه هنر: دبیرخانه یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی به منظور ایجاد جریان تئاتر رضوی در سطح استان‌های خراسان‌رضوی، شمالی و جنوبی، حمایت ویژه خود را از گروه‌های سازمان یافته تئاتری در این سه استان اعلام کرد.

حسین ثابت‌قدم وحید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، گفت: بخش استانی یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی به‌منظور ایجاد جریان تئاتر رضوی در سطح استان‌‌های خراسان‌رضوی، شمالی و جنوبی و از گروه‌‌های سازمان یافته تئاتری در این سه استان، حمایت ویژه می‌کند.
وی تصریح کرد: متقاضیان باید ایده، طرح یا نمایشنامه خود را بر طبق جدول گاه‌شمار جهت حمایت از اجراهای عمومی به همراه رزومه کارگردان و گروه و تکمیل فرم تقاضا به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
ثابت‌قدم وحید گفت: پذیرفته‌شدگان باید در محدوده زمانی اردیبهشت تا اول مرداد ماه سال آینده یک هفته در سطح استان اجرای عمومی داشته باشند.
وی افزود: گروه‌های پذیرفته شده جهت اجراهای عمومی تا سقف ٥٠ میلیون ریال کمک هزینه تولید دریافت خواهند کرد و سقف پذیرش اثر برای هریک از این سه استان دو نمایش خواهد بود.
ثابت قدم حید افزود: مطابق گاه‌شمار جشنواره مهلت ارسال متن و طرح و ایده به بخش تولید متون تا ١٥ فروردین ١٣٩5، بخش مسابقه تا ٢٠ فروردین ١٣٩٥ و استانی تا ١٥ اسفند ماه ١٣٩٤ اعلام شده است.
گفتنی است یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی توسط بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری خراسان‌شمالی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی در مرداد ماه ١٣٩٥ و با میزبانی خراسان‌شمالی و شهر بجنورد برگزار می‌شود.
captcha