اعلام زمان‌بندی جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی در سال 95
کد خبر: 3482152
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

اعلام زمان‌بندی جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی در سال 95

گروه فعالیت‌های قرآنی: در سال 95 شش جلسه مجمع اصلی شورای توسعه فرهنگ قرآنی و 12 جلسه مجمع مشورتی در زمان‌بندی مشخص برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، زمان برگزاری جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی اعم از جلسه اصلی شورا و مجمع مشورتی در سال 95 منتشر شده است که بر اساس آن در سال جدید باید شاهد برگزاری شش جلسه شورای اصلی و 12 شورای مجمع مشورتی باشیم.
شورای توسعه در سال 94 باید شش جلسه اصلی را برگزار می‌کرد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا دو جلسه آن برگزار نشد تا در سال 94 تنها شاهد برگزاری چهار جلسه باشیم، جلساتی که یکی از مهم‌ترین تصمیمات اتخاذ شده در آن تشکیل هیئت 9 نفره رسیدگی به امور مؤسسات بود، علاوه بر این موضوع مهم تصمیمات مهم دیگری در این جلسات اتخاذ شد که در از موضوع این گزارش جداست.
شش جلسه اصلی شورای توسعه فرهنگ قرآنی در سال 95 به ترتیب در تاریخ‌های چهارم اردیبهشت‌ماه، 12 تیرماه، ششم شهریورماه، اول آبان‌ماه، چهارم دی‌ماه و هفتم اسفندماه خواهد بود.
همچنین مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی که موضوعات مصوب شده در آن به صحن جلسه اصلی شورا می‌رود نیز در سال 95 حدود 12 جلسه را برگزار خواهد کرد. به عبارتی هر ماه یک جلسه مشورتی در سال جدید برگزار می‌شود.
این جلسات به ترتیب در روزهای 22 فروردین، 19 اردیبهشت، 23 خرداد، 20 تیر، 17 مرداد، 21 شهریور، 18 مهر، 23 آبان، 21 آذر، 19 دی، 17 بهمن و 22 اسفند برگزار خواهد شد.
زمان برگزاری جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی از ساعت 18 تا 20 و زمان برگزاری جلسات مجمع مشورتی نیز از 15 تا 17 خواهد بود.
باید دید در سال جدید از مجموع جلسات دو مجمع مشورتی و مجمع اصلی شورای توسعه فرهنگ قرآنی چه تعدادی برگزار و چه تعدادی به حدنصاب برگزاری نمی‌رسد.
captcha