راه اندازی کانال تلگرامی اخبار نخستین کنگره ملی شهدای گیلان
کد خبر: 3485021
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان خبر داد:

راه اندازی کانال تلگرامی اخبار نخستین کنگره ملی شهدای گیلان

گروه اجتماعی: جوادی از راه اندازی کانال تلگرامی و سایت برای اطلاع رسانی درباره اخبار کنگره خبر داد و گفت: پیش از برگزاری کنگره، یادواره های موضوعی اجرا می شود.

ابراهیم جوادی، رئیس ستاد کنگره هشت هزار شهید استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به برگزاری یادواره های موضوعی در راستای کنگره ملی شهدای استان، اظهار کرد: پیش از برگزاری کنگره، یادواره های موضوعی اجرا می شود لذا شهرستان صومعه سرا به عنوان پیشتاز در برگزاری یادواره موضوعی در راستای کنگره هشت هزار شهید استان است.

وی به تاکیدات استاندار گیلان برای برگزاری هرچه مناسب تر این یادواره های موضوعی اشاره کرد و گفت: صومعه سرا میزبان برگزاری یادواره «جانبازان دفاع مقدس استان گیلان» است، اما همه شهرستان ها در برگزاری این یادواره سهیم هستند. 

جوادی از راه اندازی کانال تلگرامی و سایت برای اطلاع رسانی درباره اخبار کنگره خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از بحث های مهم و محوری در برگزاری یادواره موضوعی در صومعه سرا، شناخت نقش جانبازان در دفاع مقدس و ادامه مسیر فرهنگ ایثار و شهادت بوده و حاضران در این یادواره با توجه به برنامه های برنامه ریزی شده نسبت به شناخت این نقش محوری به ویژه جانبازان استان گیلان آگاهی می یابند.

رئیس ستاد برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان با بیان اینکه در همین راستا می توانیم به وظایف کنونی جانبازان عزیز در جامعه نیز اشاره کنیم، گفت: ضرورت شناخت سبک زندگی و نقش جانبازان از موضوعات محوری این یادواره است.

وی از ساخت یادمان نمادینی از شهدای جانباز شاخص شهرستان صومعه سرا خبر داد و تصریح کرد: این یادمان باید در روز برگزاری یادواره برای شناخت بیشتر حاضران در محل برگزاری به نمایش عموم گذاشته شود.

جوادی با بیان اینکه تمامی برنامه ریزی ها باید به صورت استانی باشد، عنوان کرد: در این مراسم با حضور دانشگاهیان، دانش آموزان، جامعه روحانیت، جانبازان و مسئولان استانی از جانبازان در قید حیات استان تجلیل به عمل می آید.
captcha