مسابقات قرآن ضامن توسعه فرهنگ قرآنی نیست
کد خبر: 3486967
تعداد نظرات: ۲۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۲

مسابقات قرآن ضامن توسعه فرهنگ قرآنی نیست

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاری و مربی قرآن کریم گفت: مسابقات قرآن ضامن اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه نیست، مسابقات باید مقدمه‌ای برای ورود به وادی قرآن باشد، اگر فردی که حافظ و قاری قرآن است در این مسابقات شرکت کند نمی‌توان به قرآنی شدن جامعه امیدوار بود بلکه باید راه را برای ورود افرادی که از قرآن کناره‌گیری می‌کنند باز کرد.

محمدرضا فیضیان، قاری و مربی قرآن کریم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به لازمه‌های فرهنگی قرآنی گفت: بدون تردید ایجاد فرهنگ در هر زمینه‌ای مستلزم فعالیت‌ مداوم و کیفی‌سازی است، برای فرهنگ‌سازی قرآنی تنها نباید به فعالیت جامعه قرآنی بسنده کرد بلکه باید عزمی همه‌ جانبه با حضور اقشار مختلف مردم در حوزه‌ قرآن نمایان شود.

جای خالی صوت قرآن در مراکز خرید
فیضیان طنین‌انداز شدن صوت قرآن در اماکن خرید و تاکسی‌ها را از جمله راهکارهای ترویج فرهنگ قرآنی برشمرد و بر ضرورت پیگیری‌ مردم در این زمینه تأکید کرد و افزود: مردم مرکز صقل پیاده‌سازی فعالیت‌های فرهنگی و منتج شدن این فعالیت‌ها به فرهنگ قرآنی هستند؛ لذا با استفاده از این ابزار قدرتمند می‌توان بر فرهنگ قرآنی افزود و شاهد کاهش جرائم و فساد در جامعه بود.
وی با اشاره به اینکه صرف ارائه پیشنهاد قرآنی، هیچ فعالیتی سامان نخواهد گرفت، تصریح کرد: رمز موفقیت در زمینه قرآن اجرایی شدن طرح‌ها با اصول بنیادی است، برای تحقق خدمات در این حوزه باید به فرمایش رهبری که به اقدام و عمل تأکید فراوان دارند جامه عمل پوشاند و برنامه‌های کاربردی ارائه داد.
وی با تأکید بر لزوم ساماندهی حداقل‌ها در حوزه قرآن، اضافه کرد: باید زمینه فعالیت در حوزه‌های مختلف علاوه بر برپایی نماز در مساجد ایجاد شود، اگر نوجوانی برای ورزش و شرکت در کلاس‌های آموزشی در مسجد  حضور داشته باشد، ناخودآگاه رغبتی برای حضور در جلسات قرآنی نیز پیدا می‌کند، اگر از حداقل‌هایی که داریم درست استفاده کنیم و زمینه فعالیت جوان در حوزه قرآن را پرورش دهیم می‌توانیم امیدوار باشیم که فعالیت‌ها به فرهنگ اسلامی و قرآنی بدل شوند.
این قاری ملی تصریح کرد: اجرای طرح حلقات صالحین یکی از برنامه‌های قابل توجه است، اگر فعالیت‌های این حوزه با قرآن و تفهیم کاربردی کلام وحی توأم باشد نتیجه‌ای چندین برابر خواهد داشت.

دامن زدن به فرهنگ غرب در مقابل فرهنگ قرآنی

فیضیان با تأکید بر اینکه مسئولین باید حداقل‌های قرآنی را مورد توجه قرار دهند، با ابراز تأسف از اینکه امروز رنگ و بوی غربی  را بیشتر از رنگ و بوی قرآن و اهل‌بیت(ع) در جامعه شاهد هستیم، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی صرفاً به منزله این نیست که تجوید، روخوانی و روان‌خوانی را گسترش دهیم ترویج فرهنگ غرب، سرعت‌گیری برای توسعه فرهنگ قرآنی است، با اجرای برنامه‌های جامع و جذاب باید این سرعت‌گیرها را برداشت.
فیضیان بابیان اینکه برای مشاهده نتیجه مطلوب باید تمام عوامل از مدیر گرفته تا کارگزار در قالب هیئتی واحد و پویا عمل کنند، اظهار کرد: ممکن است یک قاری یا حافظ در زمینه قرآن بسیار برجسته و حائز اهمیت باشد اما از لحاظ اجرایی و مدیریتی نتواند خدمات ارزنده‌ای ارائه دهد.
وی وجود روانشناس، جامعه‌شناس در کنار خادمان قرآنی را گامی مثبت در جهت توسعه فرهنگ قرآنی برشمرد و اضافه کرد: تلفیق مدیران متعهد و متخصص راه میانبری است که ما را به نتیجه خواهد رساند.
فیضیان با اشاره به اینکه مسابقات قرآن تضمین اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه نیست، تصریح کرد: مسابقات باید مقدمه‌ای برای ورود به وادی قرآن باشد، اگر فردی که خود حافظ و قاری قرآن است در این مسابقات شرکت کند نمی‌توان به قرآنی شدن جامعه امیدوار بود باید راه را برای ورود دانش‌آموزان و دانشجویانی که از قرآن کناره‌گیری می‌کنند باز کرد.
قاری ملی در پایان اظهار کرد: برای تحقق فرهنگ قرآنی باید فعالیت‌ها را از صفر اما با قدرت پایه‌ریزی کرد، نباید فقط بار کتاب قرآن را بردوش بکشیم، بلکه عمل مقدم بر حرف زدن است.
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۱
1
7
با برگزاری مسابقات قرآنی باید راه را برای ورود افرادی که از قرآن کناره‌گیری می‌کنند باز کرد.
مراقب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۳
10
0
سلام
یادمون باشه زمانی باید صاحب نظر باشیم که اون راه رو خودمون به انتها رسونده باشیم . قاری ملی! میشه بفرمایید برادر عزیزمون که بنده والله خدمتشون ارادت دارم و در جریان فعالیتهای فرهنگیشون هستم در کدام مسابقه ملی مهم از جمله اوقاف و جشنواره ملی دانشجویان و... که رقابت سطح حرفه ای داره صاحب رتبه هستند؟
ایکنا جان این حرفا بزرگتر از اونیه که واحد محلات شما بار گذاری کرده
اتفاقا مسابقات فرد رو آبدیده میکنه . معیارهای مختلف زیبایی قرائت رو بالا می بره. مدیریت قرائت میاره استرس رو از بین میبره . انگیزه سازی میکنه تا فرد پله های بعدی رو با دنیای سالم رقابت بالا بره. هدیه هاش شادی آفرینه. بچه های قرآنی رو دور هم جمع میکنه.
مشکل مسابقه نیست مشکل ما هستیم که محدود نگریم و از فرصت مسابقه برای تبیین اهداف عالیه قرآن استفاده نمیکنیم
مثلا بخاطر کمبود بودجه میایم رشته های مختلف رو از هم جدا میکنیم : امروز ترتیل و حفظ . فردا تحقیق . پس فردا اذان و ابتهال . پسین فردا مفاهیم. اسمشم میذاریم مسابقات کشوری چون پول نداریم خرج هتل و ناهار شامشونو بدیم. بعد تو افتتاحیه و اختتامیه مسئولین پرحرف اما کم عمل رو دعوت میکنیم و این بزرگواران عمدتا حدیث رب تالی القرآن رو قرائت میکنن و پس ازیک ساعت سخنرانی و نون قرض دادن به هم با هدایای اندکی از برگزیدگان بینوا تجلیل میکنن در این حال نصف عمر متسابقین تلف شده و این ماجرا بدون هیچ دستاورد فرهنگی همه ساله تکرار میشود.
حرف خیلی زیاده اگه ناراحت شدید و حرف حق سخته دیگه ادامه نمیدم.
یا ایها الذین ءامنوا لم تقولون مالا تفعلون.؟
دوست آقای فیضیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۴
1
9
این که آقای فیضیان میگن اولا در حد مسابقات هستند و چندین دوره شرکت کردن هم دانشگاهی هم اوقاف ولی اینی که من از ایشون خبر دارم اعتقادی به مسابقه ندارن چون ناملایمتی از سوی متولیان مسابقات استان دیدن .ایشون دانشگاه پیام نور شرکت کردن و در کشور اول شدن و دیگه شرکت نکردن چون نیازی ندیدن.حالا بقیه هی شرکت می کنند چه دردی از جامعه دوا می کنند تازه اخرش که از مسابقه میان بیرون یه تلاوت درستو ودرمون مجلسی نمی تونن ارائه بدن.در صورتی که ایشون الان مجلسی می خونند با رعایت قوانین تجویدی صوتی و حتی تناسب انتقال ترجمه.حالا مگه حتما کسی باید مسابقات شرکت کنه تا قرآنی یا قاری باشه.تو مصر این چیزا معنایی نداره .مثلا فرض کنید مداحای ایرانی بیان با هم مسابقه بدن چه قدر خنده دار میشه.اینی که شما میایید آِیه یا ایها الذین ءامنوا لم تقولون مالا تفعلون رو کامنت می کنید درست نیست خوبه ما هم که ایشون و قبول داریم بیاییم آِیه وَإِذَا حَكَمْتُم بَيْنَ النَّاسِ أَن تَحْكُمُوا بِالْعَدْلِ ۚ إِنَّ اللَّـهَ نِعِمَّا يَعِظُكُم بِهِ ۗ إِنَّ اللَّـهَ كَانَ سَمِيعًا بَصِيرً‌ا رو بیاریم
دوست آقای فیضیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۱
1
9
در ضمن ایشون داور مسابقاتم هستند
شاگرد آقا فیضیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۲
0
9
سلام بر قرآنیان
آقای مراقب ایشون یکی از بهترین قاریان استان مرکزی هستند و شاید میشه گفت بهترین قاری استان هستند.
آیا در مسابقات متسابقین برای خدا میخونند یا برای اول شدن؟؟؟؟؟بنده در مسابقات ن آپدیتی می بینم ن کم شدن استرسی.برای آپدیت شدن و برای کم شدن استرس مجلسی خوندن بسیار بهتره.
آیا مصری ها مسابقه می دادند؟منشاوی مسابقه داد؟مصطفی اسماعیل مسابقه داد؟
قرآنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۲۶
0
9
سلام من فکر میکنم به جای اینکه بیایم بغض وکینه مون را نسبت به آقای فیضیان ابراز کنیم بیایم به حرفاشون فکر کنیم الان قاری های به نام ایرانی و مصری هیچ کدام از مسابقه به جایی نرسیدن چون مسابقه یک سبک معلومی داره که قاری که تو مسابقه میخونه فرقش با قاری که مجلسی میخونه معلومه ما باید یک کاری کنیم جامعه مون جامعه قرآنی بشه که وقتی قرآن خونده میشه کسی نگه کی مرده؟ ما ادعا مون میشه مسلمونیم ولی وقتی یک نفر میاد راهکار را بهمون نشون میده میبریمش زیر سئوال مطمئن باشید استاد فیضیان با این همه تجربه از قراء ممتاز کشوری هستند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۲
0
9
آقای فیضیان که نگفتند مخالفه مسابقاتند ایشون خودشون داورم هستند ولی نظرشون اینه که مجلسی خوانی بیشتر مردم را جذب و به شوق می آورد مسابقات به غیر از اینکه بیشتر نفعش رو خود متسابق می برد .ما الان باید کاری بکنیم که مردم رو جذب کنیم
مراقب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۷
6
1
سلام
مثل اینکه شما دوستان (شاگردان خلف برادر فیضیان) خیلی بهتون برخورده و در مورد من قضاوت کردید. از این بابت متعجبم. حب و بغض و.... البته من شما رو حلال میکنم
ولی یادمون باشه متفکران بزرگ ایران و جهان در مورد وجوب مسابقات قرآن برای تعالی سطح قراء تصمیم میگیرن.
اگه من باشم زمانی در این گونه موارد نظر میدم که اطلاعاتم کامل باشه.
بیاین تحقیق کنید. تواستانمون تلاوت مجلسی کدوم یک از قراء محترم طرفدار داره. همشون رتبه داران برتر استانی. کشوری و بین المللی هستن. بزرگ مجلسی خون کشورمون (حاج حامد) هم رتبه اول بین المللیه.
در ضمن حرف حق سنگینه و قرار نیست وقتی کسی منتقد شد همه بهش حمله کنن.آقای فیضیان دوست عزیز من و مردی با تقواست ولی این مسئله ربطی به انتقاد من که استخوان در این زمینه قرائت کردم نداره. اینجا مکان بحث و تبادل نظره.
اگه با هرکدوم از حرفای من مخالفید باسند اثبات کنید در غیر اینصورت علیکم بالحکمه.
ایکنا ممنون از یاری تان.
دوست آقای فیضیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۶
0
6
اولا که شما بهتر بود نام خودتون رو میزدید و به جای بزرگ صحبت کردن نمیترسیدید و نام خود را درج می کردید دوما ایشون اصلا منظورش این نیست که مسابقات کلا خوب نیست گفتند صرفا راه ترویج نیست من نمی دونم چه اسراری دارید هی الکی متهم کنید.ضمنا ایشون اصلا مارو مجبور به نظر دهی نکردن و انقدر بیکار نیستند که بخوان با کسی دربیفتند.ما صلاح دیدیم توجیه کنیم.درضمن ایشون روی نظرشون هم همیشه هستند و تعصبی برخورد نمی کنند
دوست آقای فیضیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۰
0
6
تازه شما قضاوت کردید اول و بعد الان می گید ما قضاوت کردیم خیلی جالبه.درضمن شما نظری دارید به ایکنا زنگ بزنید تا مصاحبه تون چاپ بشه مشکلی که نیست
Friendly reciters of the Qur'an
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۷
0
6
با سلام واحترام خدمت دوستان گرامی
بنده از افراد عادی جامعه هستم که تلاوت قران و قاریان قران را دوست میدارم
رویکرد من نسبت به قران از جمله تلاوت های قران رسیدن به ارامش الهی هست
به نظر بنده حقیر تلاوت مجلسی در قالب محافل بسیار فراگیرتر وتاثیر گذارتر بوده برای عمومیت
جامعه
اینکه مسابقات خوب هست یانه بنده نظر کارشناسی نمیدم ولی باتوجه به صحبت قاری ارجمندمان اقای فیضیان متوجه شدم یکی از ملاکهای ترویج قران مجلسی خوندن هست که در مسابقات قرانی شاهد اون نبودیم
psychologist.....
مراقب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۴
6
0
سلام شما قرآنی هستید من مطمئنم برادر فیضیان مثل شما نیست. شما به یک مومن تهمت ترس میزنید؟
اشکالی نداره. حلال میکنم. اینجا یک خبرگزاری مقدس قرآنیه و محل تبادل نظر مخالف و موافق.
دنیا دارن این مطالب رو میبینن. اینکه یک گزارش اینقدر تب و تاب پیدا کرده جای خوشحالیه وتبریک به ایکنا که نشون میده مخاطبش زیاده
اما من ترسو عرض میکنم با هرآنچه که باعث بشه ذره ای از امتیازات مادی و معنوی قاریان و حافظان توسط نظر افراد غیر حرفه ای کم بشه مخالفم مگر اینکه مقامات مسئول که مستقیم زیر نظر رهبر انقلاب هستند و خودشون در بدو کار از رتبه داران بین المللی بوده و متخصصان امر هستندتصمیم جدیدی بگیرن من و شما هرگز در این جایگاه نیستیم که تصمیم سازی در این مهم داشته باشیم. چه بسا تجمیع این نظرات عجیب و غریب آینده ای مبهم برای جامعه قرآنی و انگیزش افراد ایجاد کنه. پس اگر این وقت عزیز رو مصرف میفرمایید خوب به عرایض بنده دقت کنید در ضمن من هیچگونه سوء نظری ندارم و همه مخلوقات خدا را دوست دارم .شما و بچه های ایکنا
Friendly reciters of the Qur'an
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۴
0
6
با سلام واحترام خدمت دوستان گرامی
بنده از افراد عادی جامعه هستم که تلاوت قران و قاریان قران را دوست میدارم
رویکرد من نسبت به قران از جمله تلاوت های قران رسیدن به ارامش الهی هست
به نظر بنده حقیر تلاوت مجلسی در قالب محافل بسیار فراگیرتر وتاثیر گذارتر بوده برای عمومیت
جامعه
اینکه مسابقات خوب هست یانه بنده نظر کارشناسی نمیدم ولی باتوجه به صحبت قاری ارجمندمان اقای فیضیان متوجه شدم یکی از ملاکهای ترویج قران مجلسی خوندن هست که در مسابقات قرانی شاهد اون نبودیم
psychologist.....
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۳
0
6
سلام اين كه اينقدر بحث نداره آقاي فيضيان پيشنهاد دادن ببينيد چه موجي ايجاد شد خوشحالم بعضي ها چون چشم ديدن پيشرفت آقاي فيضيان را ندارند خودشون را يه جوري خالي ميكنن اگه اين نبود نميتونستن نظر بدن غم باد ميگرفتن جناب آقاي فيضيان خوشحالم كه شما اينقدر بزرگواريد و بزرگ شديد پيشنهاد شما واقعا عالي بود ايكنا بهت افتخار ميكنم كه توي انتخاب افراد بي نظيري و سعادت مصاحبه با جناب آقاي فيضيان را داشتي
مراقب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۶
5
0
خدا قوت دوستان. بازم تهمت این دفعه ..... احسنت به شما. عرض نکردم دنیا دارن این صفحات رو میبینن؟ بازم حلال میکنم. آقای فیضیان عزیز این صحبت من شامل من و شماست. ما اگر ادعای جذب و ایجاد انگیزه و تبیین قرآن در جامعه رو داریم و میخوایم فرهنگ قرآنی در همه جا گسترش پیدا کنه باید اول پایه های معنوی رو در خودمون و شاگردان و دوستان شفیق محکم کنیم و با قدرتمند شدن در یک زمینه خاص بطوریکه در صحنه بین المللی بتونیم بدرخشیم صاحبنظر بشیم در این حال نظر ما از تجربه و علم سرشار و زحمت چندین ساله ما نشات میگیره و قابل طرح در مجامع هست. در تمام این روزها که تبادل نظر شد بنده هیچگونه توهینی به شما و دوستانتون نکردم و نخواهم کرد اما توصیه من به شما اینه که اولا در دوست یابی دقت کنید دوما اگر این عزیزان شاگردان شما هستند اخلاق قرآنی و اینترنتی رو به ایشان آموزش بدید. من و شما نداریم. ان اکرمکم عندالله اتقاکم.
دوستان ایکنا. خواهشمندم در درج سرتیر مصاحبه ها تون کمال دقت رو داشته باشید چرا که عزیزان صحبتهای متنوعی دارند و شما فقط یک بند رو ملاک قرار میدید و درج اون بند ممکن است تغییری ناخواسته در باورهای مخاطبین ایجاد کنه.
اینقدر هم القاب درشت برای افراد به کار نبرید این هم جالب نیست در شهرهای کوچک همه افراد به سطح و رزومه یکدیگر آشنا هستند. وغلو کردن شایسته من و شما نیست بگذاریم همان باشیم که هستیم.
در پایان ضمن تشکر از ایکنای عزیز و بالخصوص جناب آقای فیضیان عزیز که نور قرآنیان محلات هستند آرزوی توفیقات روز افزون برای همه جامعه قرآنیان استان و کشور رو دارم. والعاقبت للمتقین.
دوست آقای فیضیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۶
0
5
اهان چون ایشون بین المللی نیستن و بچه شهرستانند پس یعنی هیچی نگن و ما دوستان ایشون هم بدرد نمی خوریم این تهمت نیست!!!!!.این مسخره کردن نیست که کسی که بچه محلات هست رو با ادبیات قشنگتون زیر سوال می برید .ضمنا ایشون قبلا هم مصاحبه داشتند به نظرم شما قبلی ها هم بخونید تا اشنا شوید با نظراتشون.سیستم کشور ما مردم محوره که جای خیلی شکر داره.حالا ایشون که بالاخره دستی در تلاوت و فعالیتهای قرآنی دارن صحبتی کردن ایراد داره.تازه هیچ موقع ایشون صحبتی از خود ستایی نکردن.جالبه واقعا شما که از خودتون تعریف می کنید استخوون در تلاوت خورد کردید و مدام می گید بین المللی هستید خب مصاحبه بفرمایید تا استفاده کنیم و راه کارهای بهتر بگید چه اشکالی داره به جای تشنج ایجاد کردن مصاحبه بفرمایید تا با شما هم آشنا بشویم جناب مراقب.حداقل ایشون انقدر جرات دارند که صحبتشون را ارائه دادن.ضمنا حالا کی به حرف ایشون گوش کرده الانم سریع روند مسابقات تغییر کرد!! .بزرگتر از اقای فیضیان هم که مقام بین المللی دارند وکلا با مسابقات مخالفند نتونستند کاری کنند.به نظر من شما بیایید و یک مصاحبه توپ داشته باشید شما که بزرگید و بالاخره بچه بالا تر از شهرستانی ها هستید .اتفاقا به شما بیشتر بها می دند من مطمئنم.اینجا نظر گذاشتن فایده ای نداره ما هم مدام طرف ایشون و می گیریم و باعث ناراحتی شما می شویم.البته این رو هم خدممتو بگم که ما هم آیات زیادی بلدیم که استفاده کنیم تو نظراتمون ولی خب به قول شمازشته در شان قرآنیا نیست که همدیگر رو ضایع کنند.شماهم دوست عزیز اگر ایشون رو میشناسید که بهشون زنگ بزنید و بگید کار اشتباه کرده اینجا صحبت کردن که هنر نیست اونم با نام مراقب و اگر نمی شناسید که .....................................................
اراک
|
Spain
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۷:۵۴
0
1
به نظر بنده تا وقتی عموم مردم از قرآن فاصله می گیرن برگزاری مسابقات قرآن هدر دادن بیت الماله.این پول باید صرف فرهنگ قرآنی بشه نه هزینه برنامه های لوکس ما اصل رو ول کردیم فرع رو چسبیدیم
خانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۷
0
3
فراموش نکنیم که ایجاد هماهنگی بین دستگاه های دولتی، مؤسسات و گروه‌های فعال غیردولتی در جهت هم‌افزایی و ارتقاء فعالیت های قرآنی در سطح ملی و بین المللی از مهم ترین راه های رسیدن به توسعه فرهنگ قرانی است بقیه موارد در رده های بعدی قرار دارند.
علاقه مند قرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۲
0
3
به جای پیشنهادات کوچک برخی اساتید بزرگ قرانی بهتر است اهل قرآن سطح كار قرآن را بالا ببرند تا جايگاه قرآن به جايگاه واقعي خود برسد، در واقع با پشتكار، تلاش و همت مي‌توانيم فعاليت‌هاي قرآني را در كشور ارتقاء دهيم.
دوست آقای فیضیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۶
0
4
در ضمن اینجا هم بخونید بد نیست جناب مراقب
دوست آقای فیضیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۹
0
4
صابری‌نسب:
اکتفا به علم فردی، عامل رکود مربیان قرآن‌/ انحصار مسابقات قرآن را بشکنید
کد خبر۳۴۹۵۷۱۵
مراقب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۹
1
0
سلام قولا من رب رحیم
دوست آقای فیضیان از اینکه نظر این حقیر باعث شده شما و بقیه یارانتون بیشتر از قبل پیگیر اخبار قرآنی بشین خدا رو شاکرم ولی بازم عرض میکنم من چهره پرداز نیستم که شما اقوال مختلف رو از سایر سرمایه های قرآنی شهر مثال میزنید ایشون هم مثل دوست شما و بنده یکی از خدام قرآن در زمینه ترجمه و مفاهیم هستند عرض کردم این مساله در سطح متخصصین امر در سطوح کشوری و بین المللی است . کسی که مریخ نرفته چطور میتونه از فواید و مضرات سفر به مریخ صحبت کنه؟ این مهم رو به دست اولی الامر بسپاریم
مراقب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۳
0
0
خبر رو خوندم آقای دوست آقای فیضیان
اتفاقا آقای صابری درست فرمودن
برداشت شما ظاهرا چیز دیگه بوده
باید انحصار مسابقات برای عده ای خاص رو با حضور حداکثری همه علاقه مندان به پیشرفت در زمینه قرائت و حفظ شکست و این مهم محقق نمیشه مگه با تمرین و ممارست و طی پلکان مسابقات خرد و کلان
در ضمن تا حالا شنیدی مسابقات دعا خوانی . مداحی. قرائت مجلسی و .... یکی از ملاکهای مهم نفرات برتر در این مسابقات اجرای ممتاز و میزان تاثیر گذاری بر مستمعینه .
البته شما استادید من اینو برای بزرگوارانی که از افراد عادی جامعه هستند و از خیلی مسایل مطلع نیستند عرض کردم. یا حق
دوست آقای فیضیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۰
0
0
جناب مراقب ایشون حرفه اصلیش قرائت هست نه ترجمه شما دقت نکردید ظاهرا.دیگه من حرفی ندارم
مراقب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۸
0
0
سلام الله علیکم.
چرا خوب خوندم دوست آقای فیضیان . جور دیگر باید دید.
........اولی الامر منکم یادتو نره برادر.
الذین یستمعون القول و.....
captcha