تلاوتی بدون تذکر داشتم/ قضاوت درباره نتیجه زود است
کد خبر: 3488130
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
سماء بابایی:

تلاوتی بدون تذکر داشتم/ قضاوت درباره نتیجه زود است

گروه بین‌الملل: حافظ ارزشمند کشورمان ظهر امروز، 24 فروردین، در سومین روز از یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اردن ویژه بانوان به جایگاه رفت و با عملکرد خوب خود تلاوتی بدون تذکر داوران ارائه کرد و مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفت.

سماء بابایی، حافظ برجسته قرآن و نماینده کشورمان در یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «الهاشمی» اردن ویژه بانوان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: امروز سومین نفر نوبت من بود، حدود ساعت 11:30 به جایگاه تلاوت متسابقان رفتم.

او افزود: پنج سؤال یک صفحه‌ای از من پرسیدند که به لطف خدا اصلا غلط نداشتم و حتی یک تذکر هم از سوی هیئت داوری نگرفتم.

استقبال حاضران از تلاوت حافظ ایرانی در مسابقات قرآن بانوان در اردن

سماء بابایی در مورد نحوه قضاوت هیئت داوران در این مسابقات به ویژه درباره تلاوت خودش گفت: قضاوت درباره نتیجه زود است و موقع اعلام نتایج مشخص خواهد شد که داوران چه رویکردی داشته‌اند.

او ادامه داد: افرادی که امروز تلاوت کردند نمایندگان کشورهای لبنان، کویت، جمهوری اسلامی ایران، سودان و بعد از نماز ظهر هم فلسطین، موریتانی و هند بودند.

سماء بابایی گفت: از طرف سفارت ایران چند خانم از جمله همسر سفیر موقع تلاوتم در سالن بودند که باعث دلگرمی ما بود.

او توضیح داد: به لطف خدا و به مدد اهل بیت(ع) تلاوتم را بدون استماع نامحرم انجام دادم. البته چند نفر دیگر هم بودند که می‌خواستند موقع اجرای آن‌ها آقایان سالن را ترک کنند مثل نمایندگان قطر، امارات، کویت و هند.

این حافظ روشندل کشورمان گفت: بعد از تلاوتم هم حضار بسیار تشویق کردند. بعد هم که تمام شد شرکت‌کننده‌ها با داوران عکس یادگاری گرفتند و جو بسیار دوستانه و خوبی برقرار بود.

نماینده کشورمان در یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اردن ویژه بانوان گفت: حسن حفظم کاملا بدون اشکال بود. در تجوید و سایر قواعد هم نهایت تلاشم را کردم که به بهترین نحو اجرا کنم اما نتیجه دست خدا است.

یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «الهاشمی» اردن ویژه بانوان ظهر یکشنبه با برگزاری مراسم افتتاحیه در شهر امان، پایتخت اردن، کار خود را آغاز کرد.

سه داور از کشور اردن، یک داور از لبنان و یک داور از کشور مراکش نیز قضاوت در این دوره مسابقات را بر عهده دارند.

سماء بابایی حافظ قرآن اهل تهران است که در مرحله فینال سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته حفظ کل بانوان با نمره ۸۵.۶۱ حائز رتبه ممتاز شد.

captcha