قلم هوشمند و همراه قرآن پالتویی در نمایشگاه کتاب
کد خبر: 3490257
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
سرابی اعلام کرد:

قلم هوشمند و همراه قرآن پالتویی در نمایشگاه کتاب

گروه ادب: قائم مقام مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی گفت: برای اولین بار قلم قرآنی هوشمند همراه قرآن با قطع پالتویی به عنوان محصول جدید این مرکز در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

سیدعلی سرابی، قائم مقام مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان اینکه برای اولین بار در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قلم قرآنی هوشمند همراه قرآن با قطع پالتویی به عنوان محصول جدید مرکز طبع و نشر جمهوری اسلامی عرضه می‌شود، گفت: این قلم قرآنی هوشمند صوت تلاوت قاریان ایرانی و مصری را همراه دارد و با بسته‌بندی شکیل در غرفه انتشارات «به‌نشر» عرضه خواهد شد.

قائم مقام مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی افزود: از جمله محصولات جدید این مرکز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توان به قرآن‌های رقعی و نیم‌جیبی با فونت جدید اشاره کرد.

سرابی با بیان اینکه امسال مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی غرفه مستقلی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ندارد، گفت: در عین حال محصولات مرکز در غرفه ناشران دیگری از جمله «اسوه»، «به‌نشر»، «نبوی» و «مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع)» عرضه می‌شوند.

قائم مقام مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی درباره علت‌های عدم حضور مستقل این مرکز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: بُعد مسافت و از سوی دیگر تجمیع ظرفیت برای همکاری در برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از دلایل اصلی عدم حضور مستقل مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی در نمایشگاه کتاب است. در عین حال محصولات متنوع و شاخص مرکز از جمله قلم هوشمند، قرآن‌های نیم‌جیبی و رقعی همچنین مصحف‌های قرآن حکیم دانشجویی و دانش‌آموزی و قرآن ترجمه مرکز در غرفه سایر ناشران عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه دوری شهر آفتاب نسبت به محل‌های قبلی نمایشگاه کتاب تهران و عدم اطلاع ناشران از شرایط خدمات‌رسانی شهر آفتاب از چالش‌های برپایی نمایشگاه در محل جدید است، اظهار داشت: بهتر بود امسال هم نمایشگاه درهمان محل قبلی یعنی مصلا برگزار می‌شد و ریسک نارسایی‌های محتمل شهر آفتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب وارد نمی‌شد.

وی با بیان اینکه دوری شهر آفتاب نسبت به محل‌های قبلی نمایشگاه کتاب تهران و عدم اطلاع ناشران از شرایط خدمات‌رسانی شهر آفتاب از چالش‌های برپایی نمایشگاه در محل جدید است، اظهار داشت: بهتر بود امسال هم نمایشگاه در همان محل قبلی یعنی مصلا برگزار می‌شد و ریسک نارسایی‌های محتمل شهر آفتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب وارد نمی‌شد.

captcha