یعنی که تورا می طلبم خانه به خانه/ اینجا شب‌هایش سپید است
کد خبر: 3491181
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

یعنی که تورا می طلبم خانه به خانه/ اینجا شب‌هایش سپید است

کانون خبرنگاران نبأ: یکسال موج‌های مخابراتی دل به هم می‌خورد، مدام خط رو خط می‌شود و جریان برقراری ارتباط‌ها هم مختل، مخابرات دل را به دست نمایندگی‌اش می‌سپاریم و رو به سوی تعمیرگاه روانه می‌شویم؛ این‌الرجبیون؟

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سه شب در تعمیرگاه بستری می‌شویم، سه شب برای تعمیر موج‌های مخابراتی دل طبق برنامه داده شده عمل می‌کنیم و برای برقراری ارتباط با مرکز اصلی چندین هزار بار می‌گوییم: «قل هو الله احد، الحمدالله، لااله الالله و ...» در مکانی دو در یک که با پهن کردن یک سجاده در آن وسعتش گرفته می‌شود و روحی که در این مکان به پرواز در می‌آید و مدام از محراب مسجد به بالای منبر، کنار شمعدانی‌های حیاط مسجد و روی فرش‌های 12 متری پهن شده رو به قبله در جریان است، جریانی که از نوع جریان‌های مخابراتی است، جریانی که برای برقراری ارتباط نیاز به سیم و سیم‌کشی ندارد و سرعت برقراری ارتباط هم آن قدر بالاست که به فکر هیچ بشری نمی‌رسد.
اینجا شب‌هایش سپید است و باران رحمت مدام در حال باریدن، چترها را می‌بندیم زیر باران رحمت می‌‍‌رویم و خیس نعمت می‌شویم، خیس نعمتیم خدا! باران رحمت اینجا تمامی ندارد از روز آمدن‌مان تا روز رفتن‌مان باران رحمت مدام در حال استقبال از ماست، اینجا آسمان و زمینش٬ آسمان و زمین دنیا نیست.
اینجا هیچ چیزش دنیایی نیست که باریدن بارانش دنیایی باشد و با یکبار بارش شدید سیل همه جا را با خود ببرد٬ از شما چه پنهان اینجا زمین و آسمانش رنگ دیگری است٬ آدم‌هایش جور دیگری‌اند مانند فرشته‌هایی که به زمین آمده‌اند، عطر اینجا از همان عطرهایی است که اگر بویش لحظه‌ای به زمین نزول کند مردم از شدت مستی می‌میرند، اینجا قدح عشق است و مستانه عاشقی!
بخشی از زیباترین قسمت‌های دعای ام‌داوود
ای خدا؛ درود فرست بر جبرئیل‌ که امین وحی است و در اطاعت امرت نیرومند و در سماوات و مقامات عالی از جانبت فرمانده‌ مطاع است و نگهبان سخنان وحی و یاری‌کننده‌ پیغمبران و هلاک‌کننده‌ دشمنان توست.
ای خدا؛ درود فرست بر میکائیل که فرشته‌ رحمت است و برای ظهور رأفتت خلق شده‌ است.
ای خدا؛ درود فرست بر اسرافیل که حامل عرش و صاحب صور و ندای توست و آماده‌ فرمان و هراسان از خوف توست.
ای خدا؛ درود فرست بر حاملان عرش که از پاکانند، ای خدا؛ درود فرست بر فرشتگان با کرامت و نویسنده‌ اعمال و هم بر خازن بهشت و دوزخت و بر ملک الموت واعوانش.
خدایا؛ درود فرست بر پدر و مادر ما آدم ابوالبشر٬خلق بدیع و بی‌نظیرت که او را شرافت بخشیدی و مسجود فرشتگانش ساختی و بهشت را بر او مباح فرمودی و هم درود فرست بر حوا مادر ما پاک و پاکیزه از پلیدی و آلودگی که از نوع آدمیانش فضیلت دادی و در میان مقامات قدس اجازه رفت و آمدش دادی.
ای خدا؛ درود فرست بر تمام پیامبران و محمد صلی علی الله علیه و آله.
«مفاتیح‌الجنان دعای ام‌داوود»
زهرا داوری
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۰
0
2
باسلام
تعبیر و نگاه بسیار زیبایی بود.موفق باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۴
0
1
سلام واقعا نگاه خیلی عالی به یه عمل معنوی عالیتر بود لطفا ادامه بدهید
captcha