فراخوان پوستر «خط سرخ» اعلام شد
کد خبر: 3491204
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

فراخوان پوستر «خط سرخ» اعلام شد

گروه هنر: فراخوان پوسترخط سرخ از چهارم اردیبهشت‌ماه به مدت یک‎ماه در پاسداشت مجاهدت شهدای جبهه‌های مقاومت اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، فراخوان پوستر خط سرخ از امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه به مدت یک‎ماه از سوی نهضت مردمی پوستر انقلاب اسلامی، کانون هنر شیعی و مجمع طراحان گرافیک انقلاب‌اسلامی(آیه) در گرامیداشت مجاهدت شهدای جبهه‌های مقاومت اسلامی منتشر شد.
تبیین درست و هنرمندانه آرمان‌های بلند مجاهدان جبهه مقاومت و روشن کردن مرزبندی خط مقدس آنان از خطوط نفاق و تحجر اسلام آمریکایی ازاهداف مهم این فراخوان هستند.
این همایش در موضوعات شهدای مدافع حرم و دفاع از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی ایران اسلامی، تقابل همه مجاهدان حقیقی امت اسلام با داعش و حامیانش آمریکا و اسرائیل، نقش اسلام آمریکایی ترکیه و عربستان و در جنایات عراق و شام به در یافت اثر می‌پردازد.
دفاع از حرم اهل‌بیت(ع)، محکی برای مدعیان متحجر و بی‌مسئولیت تشیع و ولایت اهل بیت(ع)، همرزمان ایرانی و افغانستانی در شام و عراق، جلوه‌ای دیگر از جبهه اتحاد مستضعفان، حضور ایران در مقابله با داعش، تضمین امنیت کشورمان ایران و کشورهای منطقه، شهادت مدافعان حرم، یادآور و زنده نگه‌دارنده خط جهاد مستمر با دشمن از دیگر موضوعات این فراخوان هستند.
آثار ارسالی باید در چارچوب موضوعات و اهداف فراخوان باشند و از ارسال آثار تکراری یا صرفاً احساسی پرهیز شود، آثار گویا و رسا باشند و قابلیت برقراری ارتباط با عموم اقشار مردم و عموم مذاهب اسلامی را داشته باشند.
همچنین آثار گرافیکی باید در سه قالب پوستر، به صورت عمودی با ابعاد هر اثر 280×200 سانتی‌متر و با رزولوشن 72 و با فرمت jpg  و مود RGB، بنر با ابعاد 300×500 سانتی‌متر افقی و با رزولوشن 40 و با فرمت jpg و مود RGB و اندازه مربع با ابعاد 1000×1000 پیکسل ارائه شود.
برای شرکت در این طرح، مشخصات شخصی باید به صورت فایل متنی که شامل نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن و آدرس پستی دقیق است، به ایمیل فراخوان ارسال شوند؛ همچنین مهلت ارسال آثار تا 30 اردیبهشت‎ماه سال جاری است و شرکت‎کنندگان می‎توانند آثار خود را به ایمیل Postermovement.com@gmail.com ارسال کنند.  
یاد‌آور می‌شود، آثار منتخب این فراخوان ضمن اکران در شهرهای مختلف، چاپ کتاب و ... در شبکه‌های توزیع مردمی نیز توزیع خواهد شد؛ شرکت کنندگان می توانند جهت اطلاع بیشتربه سایت‌های www.tarahaneayeh.ir و Postermovement.com@gmail.com مراجعه کنند.
captcha