اهدای گل به معتکفین در مسجد صاحب‌الزمان(عج) افسریه
کد خبر: 3491537
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
در آخرین روز اعتکاف انجام شد؛

اهدای گل به معتکفین در مسجد صاحب‌الزمان(عج) افسریه

کانون خبرنگاران نبأ: امام جماعت مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج)، از 65 دانش‌آموز دختر که در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کرده بودند تقدیر و تشکر کرد و به آنان گل اهدا کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در آخرین روز مراسم معنوی اعتکاف، اعمال ام‌داود و نماز جماعت در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) افسریه با حضور عموم مردم خصوصا 65 دانش‌آموز دختر که معتکف و مهمان این مسجد بودند به صورت باشکوهی برگزار شد.
در این مراسم معنوی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی معراجی، امام جماعت این مسجد از 65 دانش‌آموز دختر که معتکف و مهمان این مسجد بودند تقدیر و تشکر کرد و به هر دانش‌آموز دختر گل اهدا کرد.
وی خطاب به معتکفین گفت: اعمال و مناجاتی که در این سه روز در محضر خدا انجام دادید  و دوستی که با اهل‌بیت در این سه روز به دست آورید را در طول زندگی نگه دارید؛ نگه داشتن آن خیلی مهم است.
لازم به ذکر است که ذکر مصیبت برای بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س)  توسط حجت‌الاسلام معراجی و توسط مداح اهل‌بیت در مسجد برگزار شد.
گفتنی است در پایان این مراسم معنوی، معتکفین بر سر سفره افطار مسجد حضرت صاحب‌الزمان افسریه(عج) نشستند و روزه خود را گشودند.
*علیرضا برومند








captcha