اسامی برگزیدگان دومین جایزه جهانی اربعین
کد خبر: 3491591
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

اسامی برگزیدگان دومین جایزه جهانی اربعین

گروه بین‌الملل: برگزیدگان دومین جایزه جهانی اربعین امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه، در دو بخش فیلم و عکس معرفی و تجلیل شدند.

آماده//اسامی برگزیدگان دومین جایزه جهانی اربعین

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم اختتامیه دومین جایزه جهانی اربعین امروز در خانه هنرمندان برگزار شد و طی آن برگزیدگان دومین جایزه جهانی اربعین در دو بخش فیلم و عکس معرفی و تجلیل شدند.
 
این مراسم با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد و در ادامه سید‌ محمدحسین هاشمی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس این سازمان سخنرانی کردند.
 
در پایان مراسم نیز 6 نفر در بخش فیلم و 6 نفر نیز در بخش عکس معرفی و با اهدای لوح تقدیر، تندیس ویژه و جایزه نقدی از آنان تجلیل شد.

نفرات برگزیده بخش فیلم:
ـ سعید نجاتی؛ مقام اول
ـ سید حجت التجا؛ و امیر حیدری؛ مقام دوم مشترک
ـ محمد الیاسری؛ مقام سوم از عراق
ـ نواب محمدی؛ مقام چهارم
ـ احمد جان میرزایی؛ مقام پنجم

نفرات برتر بخش عکس:
ـ محسن راستانی؛ مقام اول
ـ فاطمه سعید از سوریه و سید‌انور الموسوی از عراق؛ مقام دوم مشترک
ـ محمد حسین از پاکستان؛ مقام سوم
ـ محمد موسی اکبری از افغانستان؛ مقام چهارم
ـ علی دهقان؛ مقام پنجم

تقدیر از دبیر عکس ایکنا

در این مراسم از راه‌یافتگان به بخش نمایشگاهی دومین جایزه جهانی اربعین نیز تقدیر شد که 34 نفر بودند و علی مختاری، دبیر عکس خبرگزاری ایکنا نیز در بین آنان بود.

اسامی برگزیدگان دومین جایزه جهانی اربعین
 
بنا بر این گزارش، پخش فیلم کوتاه مروری بر نخستین جایزه جهانی عکس اربعین، قرائت بیانیه هیئت داوران دومین جایزه جهانی اربعین توسط دبیر این جایزه، تجلیل از داوران این دوره و پخش منتخبی از فیلم‌های برگزیده دومین جایزه جهانی اربعین از دیگر برنامه‌های مراسم بود.
 
در پایان این مراسم نیز از میهمانان حاضر به منظور افتتاح نمایشگاه دومین جایزه جهانی اربعین در خانه هنرمندان که گلچینی از 325 عکس رسیده به جشنواره بود، دعوت شد.
 
یادآور می‌شود، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سال گذشته نخستین جايزه جهانی اربعين را طراحی و اجرا کرد و امسال دومين دوره آن برگزار شد.
 
جواد رمضان‌نژاد، سلیم غفوری و علی ملاقلی‌پور داوران بخش فیلم دومین دوره این رویداد بودند و مجتبی آقایی، امیرعلی جوادیان و رسول اولیازاده نیز داوری بخش عکس را بر عهده داشتند.
captcha