ترویج سبک زندگی قرآنی از طریق کانال‌‌های تلگرامی
کد خبر: 3492096
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
توپچی خبر داد:

ترویج سبک زندگی قرآنی از طریق کانال‌‌های تلگرامی

گروه فضای مجازی: مدیر فرهنگسرای قرآن گفت: راه‌اندازی کانال تلگرامی برای ترویج سبک زندگی قرآنی، آموزش قرآن و تفاسیر اصلی‌ترین برنامه فرهنگسرا در فضای مجازی به شمار می‌رود.

علی‌اکبر توپچی، رئیس فرهنگسرای قرآن، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به فعالیت‌های مجازی فرهنگسرای قرآن، اظهار کرد: ضرورت و عمق تأثیرگذاری فضای مجازی در جامعه امروز کاملا روشن است و فرهنگسرای قرآن بخشی از فعالیت‌های آموزش قرآنی را از طریق فضای مجازی انجام می‌دهد.

وی افزود: یکی از مؤثرترین، تأثیرگذارترین و مفیدترین برنامه‌هایی که ما می‌توانیم در برنامه‌های خودمان داشته باشیم، بهره‌گیری از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ قرآنی است. چراکه فضای مجازی امروزه یکی از عوامل اصلی ارتباط‌گیری افراد در جامعه به شمار می‌رود. همچنین این فضای نوین به دلیل کم هزینه بودن برای همه مخاطبان‌مان سهل الوصول است و در نهایت می‌توانیم اتفاقات ارزشمندی را در این عرصه رقم بزنیم.

رئیس فرهنگسرای قرآن تصریح کرد: راه‌اندازی کانال‌هایی در درون شبکه سازمانی، راه‌اندازی کانال ویژه مخاطبان فرهنگسرا با تعداد وسیع، بخشی از فعالیت‌های مجازی فرهنگسرا به شمار می‌رود. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم از این انرژی و توان در سال 95 برای ترویج فرهنگ قرآنی بهره‌مند شویم.

وی بیان کرد: از دیگر فعالیت‌های مجازی فرهنگسرای قرآن، راه‌اندازی کانال‌هایی برای افزایش سواد رسانه‌ای کاربران است ما در این کانال سعی می‌کنیم در بحث سبک زندگی قرآن، آموزش قرآن، مباحث تفسیری و گزارش‌ فعالیت‌ها و کارکردهای فرهنگسرا آموزش‌های لازم را ارائه دهیم.

captcha