محمد علیزاده برای جانبازان می‌خواند
کد خبر: 3492563
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

محمد علیزاده برای جانبازان می‌خواند

گروه هنر: خواننده مطرح پاپ کشورمان از ساخت آهنگی ویژه جانبازان کشور با مضمون ایثار و از خودگذشتگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی به نقل از پایگاه ایثار واحد خراسان رضوی، محمد علیزاده، یکی از خوانندگان پاپ مطرح کشورمان، هفتم اردیبهشت‌ماه در حاشیه دیدار از مرکز بازتوانی جانبازان خراسان رضوی در مشهد مقدس با بیان اینکه آرامش، آسایش و امنیت خود را مرهون ایثارگری این جانبازان هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: اگر امروز در هر کجای این مرز و بوم برای مردم عزیز میهنم اجرا می‌کنم، بدون شک توفیق خود را مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران می‌دانم.
وی افزود: با وجود مشکلات زیاد جانبازان اگر هنوز لبخند بر چهره آنان است به این علت است که امیدشان را به خداوند متعال از دست نداده‌اند، هربار در کنار این اسوه های صبر و استقامت هستم بارها و بارها به فکر فرو می روم که این غیورمردان با وجود این همه سختی چگونه ادامه زندگی می‌دهند، ولی بعد از دیدن آنها در می یابم که آنان با وجود قدرت ایمانی که دارند اینگونه امیدوار و با نشاط هستند.
این خواننده مطرح کشورمان با بیان اینکه آسایشگاه جانبازان معنویتی عجیب در دل خود دارد، ابراز کرد: این معنویت نیز به برکت حضور جانبازانی است که جان خود را در راه آزادی وطن به خطر انداخته اند، این افراد درون قلبشان مملو از یاد خدا است.
علیزاده در پیام خود به هنرمندان نیز گفت: اگر هنرمندان می‌خواهند درس زندگی فراگیرند باید یاد این عزیزان را گرامی بدارند، آن‌ها می‌توانند با دوستی با این مراکز دل افرادی را شاد کنند که بدون تکبر در راه دفاع از میهن اسلامی جانفشانی کردند، بدون شک هنرمندان باید از جانبازان سرافراز در اخلاق و تواضع و فروتنی فرا گیرند.
وی همچنین گفت: در سفر سال گذشته‌ام به مشهد مقدس، در دیداری که با جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) مشهد مقدس داشتم با جانباز شهید حاج علی اصغر رحمتی گفت‌وگو کردم و این شهید بزرگوار سخنی به من گفت که هنوز در ذهنم نقش بسته است، او گفت؛ «من سوختم تا تو و نسل جوان امروز از نعمات این مرز و بوم استفاده کنید.» با وجود همین سخن بود که امروز می‌توانم بگویم این کلام نشانه روح بزرگ این شهید والامقام است.
علیزاده با بیان اینکه مسئولان باید جانبازان را با مسائل فرهنگی درگیر و مرتبط کنند، تصریح کرد: با همین بهانه می‌توان جانبازان را از مشکلات روزمره خود دور نگه داشت، اگر حال جانبازان و ایثارگران ما خوب باشد این روحیه به خانواده‌‌های آنان نیز منتقل می‌شود.
وی اضافه کرد: این قبیل از مراکز را می‌توان به دانشگاهی تشبیه کرد که سراسر معرفت و دوستی در آن درس داده می‌شود، امروز هنرمندان و مردم ما می‌توانند از این دانشگاه‌ها و کلاس‌ها درس‌ اخلاق یاد گیرند.
علیزاده از برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه در ماه رمضان ویژه جانبازان این مرکز خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها امیدوار هستم در ماه رمضان برنامه ای دیگر برای دیدار با جانبازان مشهدی فراهم شود تا با رفقای خودم بیشتر تعامل داشته باشم.
وی ادامه داد: به امید خدا پس‌ از این کنسرت نیز ساخت ترانه‌ای با مضمون ایثار و جانبازی را برای این غیورمردان در دستور کار قرار می‌دهم اما در ساخت آن کمال دقت را بکار گیرم تا ترانه‌ای درخور مقام جانبازان باشد و تمام مردم ایران با شنیدن آن به یاد دلاورمردی‌های این بزرگ‌مردان همیشه زنده بیافتند؛ این ترانه را به جانبازان و خانواده‌های آنان تقدیم می‌کنم.
این خواننده مطرح و مردمی کشورمان با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط هنرمندان نیز بیان کرد: این حرکت تنها با شعار عملی نمی‌شود بلکه فرهنگ ایثار و شهادت فقط با تعامل و در عمل می‌تواند نمود عینی پیدا کند، ما باید در عمل عشق و ارادت خود را به این غیورمردان ابراز کنیم.
captcha