عنوان شهید بر سنگ قبر حاجی‌حسنی درج شد
کد خبر: 3494113
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
اختصاصی ایکنا؛

عنوان شهید بر سنگ قبر حاجی‌حسنی درج شد

گروه اجتماعی: سرانجام پس از ‌ماه‌ها پیگیری عنوان «شهید» بر سنگ مزار محسن حاجی حسنی، قاری بین‌المللی جان‌باخته در فاجعه منا، امروز، 13 اردیبهشت‌ماه در محل بهشت ثامن‌الائمه حرم رضوی حک شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، پس از ماه‌ها پیگیری خانواده و دوستان قرآنی شهید حاجی‌حسنی کارگر، مهاجر الی الله به منظور درج عنوان «شهید» بر سنگ مزار این قاری جان‌باخته حادثه منا در حج تمتع سال 94، سرانجام امروز، 13 اردیبهشت‌ماه در محل بهشت ثامن‌الائمه حرم رضوی این امر انجام یافت.
بر اساس این گزارش، بعد از ارائه درخواست خانواده و اهالی قرآن مبنی بر تغییر عنوان «مهاجر الی الله» به «شهید» در دی ماه سال 94 به مسئولان معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی و پیگیری‌های این خانواده برای کسب مجوزهای لازم در این زمینه از بنیاد شهید کشور آغاز شد.
عنوان شهید بر سنگ قبر حاجی‌حسنی درج شد
پس از طی مراحل قانونی و کسب مجوز حکاکی عنوان شهید به مزار مرحوم حاجی‌حسنی از سوی بنیاد شهید خراسان رضوی نامه مزبور برای کسب مجوز آستان قدس رضوی با معاونت اماکن فرستاده شد و با صدور مجوز از طرف این معاونت بنا شد تا صبح امروز عملیات کار بر روی مزار پیاده شود.
در این مراسم محمدمهدی حاجی‌حسنی‌کارگر، پدر این قاری شهید حضور  داشت که مراحل حکاکی و پاک‌سازی مزار شهید انجام شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۸:۵۸
0
0
ضمن تشکر از عزیزانیکه پیگیر این داستان بودن یه نکته ظریفی تو این سنگ قبر مطهر بچشم میخوره و اونم تاریخ وفاته لطفه کلمه وفات اصلاح بشه
captcha