برگزاری همایش تجلیل از نخبگان قرآنی مؤسسه نورالایمان خوزستان
کد خبر: 3494282
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

برگزاری همایش تجلیل از نخبگان قرآنی مؤسسه نورالایمان خوزستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نخستین همایش تجلیل از نخبگان قرآنی و نفرات برتر چهاردهمین آزمون سراسری وزارت ارشاد مؤسسه نورالایمان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، نخستین همایش تجلیل از نخبگان قرآنی مؤسسه قرآن و عترت نور الایمان، سه شنبه 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور معاونت قرآنی وزارت ارشاد استان خوزستان و امام جمعه شهرستان خوزستان و قرآن‌آموزان برتر و دیگر مسئولان استانی برگزار می‌شود.

این همایش که برای نخستین بار برپا می‌شود، نفرات برتر مؤسسه نور الایمان در آزمون سراسری وزارت ارشاد مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

در آزمون سراسری ارشاد 107 پذیرفته شدند که از این تعداد حدود 30 نفر امتیاز 90 به بالا آورده که از آن‌ها تقدیر به عمل می‌شود.

تلاوت قرآن، اجرای تواشیح و ابتهال از منتخبان استانی توسط قرآن آموزهای مؤسسه و خردسال، اجرای شعر و سرود توسط نونهالان از دیگر برنامه‌های این همایش است.

همچنین مؤسسه نورالایمان خوزستان دوره تربیت مربی که شامل آموزش الهان و نغمات قرآنی را با حضور استاد محمد پرتوی نویسنده کتاب تحلیل آموزش قرائت ترتیل برگزار کرده که در این مراسم به فراگیران این دو دوره نیز که شامل 100 نفر  هستند، گواهینامه اعطاء خواهد شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۲۲
0
0
تجلیل از نخبگان قرآنی کار خوب و ارزنده‌ای است
captcha