ثبت‌نام پنج هزار نفر برای ورود به دانشگاه علوم اسلامی رضوی
کد خبر: 3494285
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

ثبت‌نام پنج هزار نفر برای ورود به دانشگاه علوم اسلامی رضوی

گروه اندیشه: طی برگزاری ثبت‌نام اینترنتی دانشگاه علوم اسلامی رضوی بیش از پنج هزار نفر برای ورود به این دانشگاه ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، پیرو مصوبه هیئت امنا و شورای گزینش دانشگاه علوم اسلامی رضوی، ثبت‌نام در آزمون ورودی این دانشگاه از 20 بهمن‌ماه آغاز و تا پنجم اردیبهشت ماه ادامه داشت و طی این 75 روز بیش از 5 هزار نفر از نقاط مختلف کشور برای ورود به این دانشگاه ثبت نام کردند.
بر اساس این گزارش دانشگاه علوم اسلامی رضوی در راستای معرفی این دانشگاه در ایام ثبت نام، تبلیغاتی در رسانه ملی، سایت های خبری و مدارس داشته و برخی از مدارس برای آشنایی بیشتر دانش آموزان به این دانشگاه مراجعه کرده‌اند.
همچنین از سوی این دانشگاه تاریخ آزمون دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، جمعه 24 اردیبهشت سال 95 و آزمون دکتری در روزهای پنج شنبه و جمعه، 22 و 23 تیرماه سال 95 اعلام شده است.
آزمون کتبی، همزمان با دانشگاه علوم اسلامی رضوی در 22 مرکز در شهرهای کشور برگزار می‌شود، از جمله رشته‌های مقطع کارشناسی این دانشگاه می توان به علوم قرآنی و حدیث، حقوق، فلسفه و کلام اسلامی، اقتصاد، زبان و ادبیات عربی و فقه و مبانی حقوق اسلامی و رشته‌های کارشناسی ارشد شامل علوم قرآنی و حدیث، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل، فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم حدیث، و فلسفه و کلام اسلامی اشاره کرد.  
یادآور می‌شود، دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سال 1363 در جوار بارگاه منور امام هشتم(ع) تاسیس شد و تاکنون در مدت خدمت 31 ساله خویش 6 دوره آزمون دکترا، 10 دوره آزمون کارشناسی ارشد و 17 دوره آزمون کارشناسی برگزار کرده است.
captcha