تحقق اقتصاد مقاومتی با برنامه‌ریزی در همه بخش‌ها محقق می‌شود
کد خبر: 3494329
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷

تحقق اقتصاد مقاومتی با برنامه‌ریزی در همه بخش‌ها محقق می‌شود

گروه اجتماعی: فرماندار ملایر با بیان اینکه معضل بیکاری یکی از بزرگترین نگرانی‌های جامعه امروز است، عنوان کرد: امسال با تدبیر مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شد و که با توجه به این شعار باید در همه زمینه‌ها و ابعاد با برنامه کار شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان،عبدالعظیم رضائی، فرماندار ملایر دوشنبه، 13 اردیبهشت‌ماه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید سامن، اظهار کرد: رفع معضل بیکاری جز با ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری محقق نمی‌شود و باید سرمایه‌گذاری‌های اساسی و بزرگ صورت گیرد.
وی با بیان اینکه معضل بیکاری یکی از بزرگترین نگرانی‌های جامعه امروز است، افزود: امسال با تدبیر مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شد و که با توجه به این شعار باید در همه زمینه‌ها و ابعاد با برنامه کار شود.
رضائی، ادامه داد: طی سال‌های اخیر همه مردم فشارها را در زندگی روزمره و سفره‌های خود لمس کردند، در حالیکه قدرت خرید مردم بسیار پایین آمده بود و مشکلات زیادی از نظر معیشتی و اقتصادی و به خصوص اشتغال و بیکاری برای مردم ایجاد شده بود.
فرماندار ملایر ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها در شهرها، روستاها و بخش‌ها در این شهرستان و کشور برای بهره‌برداری بهینه و ایجاد فرصت‌های جدید صورت گیرد و قطعاً سرمایه‌گذاری‌های بزرگ می‌تواند مشکل اشتغال را حل کند.
این مقام مسئول با اشاره به واگذاری مسئولیت‌ها در پُست‌های مختلف، عنوان کرد: در کابینه دولت تدبیر و امید تمام افرادی که به کار گرفته شدند، افراد کارآمد، ورزیده و مجرب هستند و رأس‌کار آمدند و به زودی آن کمبودها و نقص‌ها ترمیم خواهد شد، در شهرستان ملایر هم باید همین نگاه را به مسئولیت‌ها داشته باشیم.
رضایی اضافه کرد: کار بخشدار فقط کار عمرانی و اقتصادی نیست، بلکه در تمامی زمینه ها چون فرهنگی، سیاسی و مذهبی بسیار کار گسترده و سنگینی دارد و بخشدار جدید باید بتواند به خوبی از عهده این مسئولیت برآید و ما بتوانیم بازخورد مثبت کار را ببینیم.
یادآور می‌شود، در این مراسم «مصطفی عبدالملکی» به عنوان بخشدار جدید معرفی و از زحمات و تلاش‌های «سعید کتابی» قدردانی به عمل آمد.
captcha